Garnier sivilce karşıtı kapatıcı roll-on

Garnier Sivilce Karşıtı Kapatıcı Roll-on

Garnier sivilce karşıtı kapatıcı roll-on Bimde satılan kozmetikler arasında görüp aldığım bir makyaj ürünü.

Bimden Garnier ürünlerini sevdiğim için aldığım Garnier sivilce karşıtı kapatıcı roll-onu sadece kapatıcı sanarak aldım eve gelince sivilce karşıtı olduğunu gördüm aslında sivilce problemim yok ama bir kere aldığım için denemek kararı aldım. 

Bimde satılan kozmetikler
 

Bimde satılan kozmetikler

Bimde satılan kozmetikler arasında ara sıra getirilen renkli kozmetik, cilt bakımı ürünleri özellikle ilgimi çekiyor çünkü piyasadan çok daha ucuza aynı ürünleri alma şansını elde ediyoruz. En çok aldığım ve sevdiğim ürünlerden biri Garnier kırışıklık karşıtı bakım kremi makalemizi okumayı unutmayın.

Garnier sivilce karşıtı kapatıcı roll-on yorum

Garnier sivilce karşıtı kapatıcı roll-onun açık tonu bende var, makyajımda cilt rengimle bütünleşti.Gördüğünüz gibi bilyeli bir ucu var. Fresh cilt bakımı hissi verdiği için bilyeli başlıkları seviyorum. Sürümü gayet rahat.Sivilce kurutuyor mu bilemiyorum çünkü sivilcesiz bir cilde sahibim. Ambalajı çok şirin.

sivilce karşıtı ürünler

Garnier sivilce karşıtı kapatıcı roll-on kullanalar

Bimde satılan kozmetikler arasında makyaj ürünü Garnier sivilce karşıtı kapatıcı roll-onun kapatıcılığı oldukça yüksek ben bütün yüzüme uyguluyorum ve öyle kurutma gibi bir problemle karşılaşmadım. Üstelik göz kapaklarında birikmede yapmıyor. Kızarıklıkları kapattığı doğru. Yani ben çok başarılı buldum bu ürünü bir denemekte fayda var. Vaccinium Myrtillus bitkisinin özünden elde edilen cildi yenileme ve onarma özelliğine sahip bir makyaj ürünü.Ambalajın üstündeki bilgilere gelince şöyle:

Garnier ürünleri

Bimde satılan kozmetiklerden tercihlerim genelde en sevdiğim Garnier ürünleri arasından oluyor. Garnier ürünleri hem uygun fiyatlı hemde performans açısından başarılı cilt bakımımakyaj ürünleri oluyor. Garnier sivilce karşıtı kapatıcı roll-onu siz denediniz mi?
Bu yazımızı da okumalısınız: Garnier kırışıklık karşıtı krem

28 Yorumlar

  1. ürünü ben de kullanıyorum 2 haftadır kapatıcı olarak aldım ben de farkında olmadan..

    YanıtlaSil
  2. Bu tür ürünler elimizin altında olmalı. Aklımda olsun canım. Çokkkkk teşekkür ederim. 😊🌷🤚

    YanıtlaSil
  3. Garnier'in genel olarak ürünlerini gerçekten beğeniyorum. Şuan tonigini kullanıyorum ve çok memnunum. Bu ürünü görmemiştim özellikle sürmesi çok kullanmalı ve pratik duruyor.

    YanıtlaSil
  4. bim,de biz de görümüştük bazı ürünleri halen bile satıyoladı mesla..garnierin sivilce kapatıcı varmıydı pek hatırlamıyom..🙄

    YanıtlaSil
  5. ay yaniiii hala var piyasada diyosooon :)

    YanıtlaSil
  6. ben henüz denemedim ama deneyebilirim çünkü ha bire sivilcem çıkıyor :)

    YanıtlaSil
  7. Fena değildi bunun serinletici rolonu vardı ah kaldırdılar onu çok severdim. Buda iyide renklerı uymuyordu bana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onuda ben görmedim canım Garnier iyi ürünler çıkarıyor.

      Sil
  8. Çok güzel bir ürünmüş canım mutlaka deniycem bende :)

    YanıtlaSil
  9. Kozmetik mağazalara göre daha ekonomik oluyor BİM aktüel ürünler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok uygun evet ben genelde Bimi tercih ediyorum.

      Sil
  10. Garnier sivilce kapatıcı ürün sivilcenin üzerini örtmesinin dışında sivilceye nasıl bir etki de bulunuyor bu da önemli ama olumsuz olmayacağını düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sivilceleri tedavi etmek için maskelerden yararlanılabilirsiniz bunla ilgilide yazılarım mevcut.

      Sil
  11. makyaj altına kullanılıyor anladığım kadarıyla denemek lazım :) fena durmuyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makyaj sırasında kullanabilirsin canım kapatıcı olarak.

      Sil
  12. Güzel ve kullanışlı bir ürüne benziyor garnier sivilce rolonu güzel bir tanıtım olmuş ayrıca fiyat yönünden de faydası olacaktır emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sivilce problemi olanlar için güzel bir ürün.

      Sil
  13. merak ettim bir ara mutlaka deneyeyim

    YanıtlaSil