-->

adsense

11 Nisan 2013 Perşembe

GARNIER SİVİLCE KARŞITI KAPATICI ROLL-ON

Selam gene çok sevdiğim bir ürünle karşınızdayım.Bu ürünü alıp eve geldikten sonra sivilce için olduğunu gördüm ben sadece kapatıcı sanmıştım.Aslında sivilcem yok ama almışken deniyeyim dedim.
 
Bendeki açık ton cilt rengimle bütünleşti.Gördüğünüz gibi bilyeli bir ucu var.Fresh bir his verdiği için bilyeli başlıkları seviyorum.Sürümü gayet rahat.Sivilce kurutuyormu bilemiyorum çünkü sivilcesiz bir cilde sahibim.Ambalajı çok şirin.
Kapatıcılığı oldukça yüksek ben bütün yüzüme uyguluyorum ve öyle kurutma gibi bir problemle karşılaşmadım.Üstelik göz kapaklarında birikmede yapmıyor.Kızarıklıkları kapattığı doğru.Yani ben çok başarılı buldum bu ürünü bir denemekte fayda var.Vaccinium Myrtillus bitkisinin özünden elde edilen cildi yenileme ve onarma özelliğine sahip bir ürün.Ambalajın üstündeki bilgilere gelince şöyle:
Ürün hemen bitmeyeceğe benziyor.Ben 11.90 liraya aldım.İçeriği ise şöyle:

Sevgiyle kalın..

1 yorum:

  1. ürünü ben de kullanıyorum 2 haftadır kapatıcı olarak aldım ben de farkında olmadan..

    YanıtlaSil


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.