Catherine Arley makyaj ürünleri

Catherine Arley Kapatıcı

Catherine Arley makyaj ürünleri arasında denediğim bir başka ürün Catherine Arley kapatıcı oldu. Coverstick in 221 numarası buğday cilt rengime tam uydu. Çok beyaz göz altları artık moda olmadığı için ten rengime uyumlu olması benim için çok önemli.

Catherine Arley coverstick

     Catherine Arley makyaj ürünleri nerelerde satılıyor?

Catherine Arley makyaj ürünlerini küçük parfümeri dükkanlarında bazı marketlerde ya da online satış sitesinde bulabilirsiniz.

Catrine Arley kapatıcı yorumum

 Catherine Arley kapatıcı (coverstick) cildinizi pürüzsüz gösteriyor. Üstelik sürümü de çok kolay, yumuşak bir yapısı var. Öyle bazı ürünler gibi göz üstünde kalın çizgiler halinde birikmede yapmıyor.

Ultra ince formüllü kapatıcı

Bu kapatıcı hassas gözler için geliştirilmiş ve gözün cilt yapısı ile son derece uyumlu özel bir formüle sahip. Kapatıcılığı hakikaten çok başarılı cildimle uyumlu olmasını çok sevdim. Kapatıcı 3 renkten oluşuyor ben buğday tenliyim ve  221 numara  benim cildime mükemmel uydu.

Catherine Arley makyaj ürünleri nden Catherine Arley kapatıcıyı yüksek kapatıcılık özelliği, ultra ince formülü, doğal, pürüzsüz bir görünüm sağladığı için çok sevdim. Catherine Arley makyaj ürünleri ile ilgiliyseniz Catherine Arley fondöten yazımızı da mutlaka okumalısınız.

Catherine Arley, Catherine Arley makyaj ürünleri, Catherine Arley kapatıcı, coverstick

21 Yorumlar

  1. merak ettim, alerjik hassas bir cildim var, acaba alerji yaparmı? erginlik döneminde catrine arleyin pudralarını kullanırdık, postu görünce o geldi aklıma:)
    bende blogumda bir çekiliş düzenledim gelmek istersen cnm;
    http://ayseguluntavsiyesi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim cildim alerjik değil ne sürsem kaldırıyor bu yüzden bu soruna cevap veremiyeceğim canım tabiiki çekilişine katılırım:))

      Sil
  2. bayanlar için güzel bir tanıtım olmuş

    YanıtlaSil
  3. Ben bu paylaşımına yorum yapmıştım diye hatırlıyorum. Dejavu mu oldu acaba? Yoksa denetime mi takıldım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok Catherine Arley markasının bir kaç ürününü inceledim son günlerde hepsi birbirine karıştı:))

      Sil
  4. Cildi pürüzsüz göstermesi ve birikimli kalıntılar ve çizgiler bırakmaması ürünün kalitesini gösteriyor.
    Tanıtım için teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. Eski bir marka değil mi ? Yanlış hatırlamıyorsam.

    YanıtlaSil
  6. Kapatıcı kullanmıyorum ama bir tane edinsem iyi olacak

    YanıtlaSil
  7. arley olsuuun çamurdan olsuuun çamurla da kapatırız hihihi :)

    YanıtlaSil
  8. Göz altı için inceleyebilirim bu ürünü ben de :)

    YanıtlaSil
  9. aklımda bulunsun teşekkürler sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Benimde aklımda bulunsun sağol kuzum.😘

    YanıtlaSil