-->

adsense

5 Nisan 2013 Cuma

Catherine Arley Kapatıcı


       Selam geçenlerde Catherine Arley'den online bir alışveriş yaptım.Bu alışverişimden edinmiş olduğum coverstick bu günkü konum olacak.Bende 221 numarası var bu kapatıcının.Doğrusu ben çok beğendim ten rengimle tam uydu yani ne çok koyu nede çok açık sanki kendi tenim.Ürün cildinize pürüzsüzmüş gibi bir his veriyor.Üstelik sürümü de çok kolay, yumuşak bir yapısı var.Öyle bazı ürünler gibi göz üstünde kalın çizgiler halinde birikmede yapmıyor.Bu kapatıcı hassas gözler için geliştirilmiş ve gözün cilt yapısı ile son derece uyumlu özel bir formüle sahip.Kapatıcılığı hakikaten çok başarılı doğrusunu isterseniz uzun süredir kullandığım bir kaç tane kapatıcıyı beğenmez oldum bu üründen sonra.İlk kez cildimle bu kadar uyumlu bir kapatıcı ile karşılaştım.Kapatıcı 3 renkten oluşuyor ben buğday tenliyim ve  221 numara  benim cildime mükemmel uydu.
Catherine Arley hakikaten kaliteli ve unutulmaması gereken bir marka.Bu alışverişimi iyiki yapmışım aldığım her şey şaşırtıcı derecede beni memnun etti.Sizde Catherine Arley'den online bir kaç şey almak ve bu kapatıcıya bir göz atmak isterseniz tık tık Sevgiler...

2 yorum:

  1. merak ettim, alerjik hassas bir cildim var, acaba alerji yaparmı? erginlik döneminde catrine arleyin pudralarını kullanırdık, postu görünce o geldi aklıma:)
    bende blogumda bir çekiliş düzenledim gelmek istersen cnm;
    http://ayseguluntavsiyesi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim cildim alerjik değil ne sürsem kaldırıyor bu yüzden bu soruna cevap veremiyeceğim canım tabiiki çekilişine katılırım:))

      Sil


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.