-->

adsense

19 Nisan 2013 Cuma

BİTENLER VE ÇÖPE GİDENLER-4

Selam gene bir bitenler yazısıyla beraberiz bir şeyler bitince yerine yenileri alınacak diye çok mutlu oluyorum.İşte bitenlerin toplu resmi


Şimdide tek tek bakalım


Shela Dream Deodorant:Kokusuna bayıldığım bir deodorant severek kullandım.


İçeriği de bu şekilde..


Olay Essentials Tonik:2 kutu almıştım fena değil beğendim ama sanırım bir daha almayıp başka ürünler denerim.Aloe vera ve salatalık özleri içeriyor alkolsüz bir formülü var cildi fazla kurutmadan makyaj kalıntılarını temizliyor.İçeriği ise



Sensodyn Diş Macunu:Severek kullandığım bir diş macunu.İçeriği ise şöyle



Fa Men Roll On:Eşimle birlikte severek kullandığımız bir roll on.Kokusu çok fresh ve hoş.


Dermokil Maske:Sivilce,siyah noktalara karşı ve peeling etkili bir maske yağlı ciltler için uygun.İçeriğinde doğal kil minarelleri var.Böyle tek kullanımlık maskeleri seviyorum hem uygun fiyatlı oluyor hemde her seferinde farklı bir şey kullanabiliyorsunuz.İçeriği şöyle:



Avon A New Clinical Kırışıklık Görünümü Dolgunlaştırıcı:Yaş ilerleyince böyle şeylere ihtiyaç duyuyorsunuz.Her sabah temizlenmiş yüzünüze özellikle kırışıklıkların yoğun olduğu bölgelere uyguluyorsunuz.



Ucu da bu şekilde kırışıklıkların üstüne sürüyorsunuz.Bir daha alacağımı sanmıyorum.



Sansiro Çanta Parfümü:Kokusu erkek parfümlerine benziyen fresh ve hoş bir koku.E 32 numara çantamda uzun süredir kullandım ve artık bitti.


İki tane artık kullanılmayacak hale gelmiş kalem mavi olan emily di galiba çok severek kullandım bunları zaten anlaşılıyor.


Yves Rocher Afrika Kakaosu Duş Jeli:Hakikaten kakao gibi kokuyor,vücudu kurutmuyor,kokusu uzun süre kalıyor.Farklı renklerini de aldım çok seviyorum.İçeriği şöyle






Komili Saç Bakım Kremi:Komili son derece kaliteli bir marka üstelik bu krem %100 doğal zeytinyağı ve kına içeriyor.Kullanınca saçlar ipeksi bir yumuşaklık kazanıyor.Dermotolojik olarak test edilmiş.Çok sevdim.İçeriği şöyle:



Duru Gourme Vişneli Turta Duş Jeli: Evet aynı vişne reçeli gibi kokuyor içinde de resimde görebileceğiniz gibi çilek tanecikleri var.Kullanırken büyük zevk aldım stokta da mevcut.Vücudu kurutmuyor,kaşındırmıyor kaliteli bir ürün.


Signal Kids Diş Macunu:Kuzumun diş macunu çilek tadında ve çok hafif.
Evet bir bitenler postu daha bitti allah daha nicelerini bitirmeyi hepimize nasip etsin sevgiler..












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.