-->

adsense

2 Nisan 2013 Salı

BİTENLER VE ÇÖPE GİDENLER-3

Selam uzun süredir bitenler yazısı yazmadım ve bayağı bir birikme söz konusu
İşte toplu olarak bir resim şimdi tek tek inceleyelim neler varmış.


Diadermine Dengeleyici Yüz Yıkama Jeli:Çok severek kullandığım bu jel hakkında bir postta yayınlamıştım şurada .Stoğumda bir iki tane daha var.Sonrasında ise yeni bir şeyler deneyeceğim galiba.İçindekileri sorarsanız şöyle
Amway Glister Naneli Ağız Spreyi:Sigara kullandığım için yanımda olmazsa olmazım ama piyasada satılanların bir çoğundan memnun değilim bunu amway'den 13 lira gibi bir fiyata almıştım ama değdi doğrusu kuvvetli bir nane tadı var ve nefesi hemen tazeliyor çok sevdim bir daha alırım.
DFNgarlı Natural Defneli Zeytinyağlı Şampuan:Bunuda kuaförümden almıştım.Fiyatı 15 lira oldukça memnun kaldım kızımın saçları çok ince telli bu şampuan saçlarını ilk seferde sertleştirdi ama sonradan alışınca gayet rahat açılmasına sebep oldu.Doğal olmasıda benim için bir artı tabiiki.Saç ve saç diplerindeki nem oranını dengeliyor ve sürekli kullanımda kepek oluşumunu engelliyor.Defne ve zeytinyağındaki E vitamini başta olmak üzere diğer vitaminler saç ve saç diplerini besliyor,zayıf ve yıpranmış saçları kuvvetlendiriyor.Ben bu ürünü sevdim.İçeriği ise şöyle
Fa Men Roll On: Erkek parfümlerini çok seviyorum bu roll on da eşimin ama birlikte kullanıyoruz çok fresh bir kokusu var.Daha stokta bir sürü bulunuyor.
Amway Glister Diş Macunu:Bu ürünüde Amway'den almıştım fiyatını hatırlamıyorum gene bayağı yoğun nane tadı olan bir ürün belki gene alırım.
Bu da kullandığım tester bir diş macunu bir otelden verilmişti.
Arko Nem Zeytinyağlı El kremi:Severek kullandığım bir el kremi tam çantaya atmalık.Kokusu çok hoş yumuşacık yapıyor.Çok sevdim yedekte mevcut.
Arko Men Aftershave:Eşimin bitirdiği bir ürün kokusu muhteşem..
Signal Ağız Suyu:Diş eti problemlerimden sonra ağız gargarası kullanmadan yapamıyorum Bu ürün dişleri beyazlatmayı vaat ediyor.
Uni Vazelin:Ayak bakımımda öyle çok pahalı ürünler yerine vazelin kullanıyorum çok da memnunum..
Elimde o kadar tester biriktiki nasıl kullanacağım bilmiyorum en çok da Yves rocher'ın testerlarını seviyorum.
Nea Göz Kremi:Stok yapmıştım uzun süre severek kullandım ama sonuncunun son kullanma tarihinin geçtiğini görünce atmak zorunda kaldım.İçeriği şöyle:
Evet bu seferlik bu kadar yakında yeni bir bitenler postu yapmalıyım çünkü bitmek üzere olan çok ürünüm var sevgiyle kalın.














2 yorum:

  1. Makyaj blogu değilim ama çok seviyorum bu tarz postları bizler için iyi öneriler bulunuyor çünkü. Teşekkürler:).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimde en sevdiğim postlar bunlar ben teşekkür ediyorum:))

      Sil


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.