-->

adsense

9 Mart 2013 Cumartesi

KOZMETİK DÜZENİM MİMİMMMMM

Selam 3. kere mimlendim sevgili arkadaşım Makyajlı Kareler beni kozmetik düzenimle ilgili mimlemiş kendisine çok teşekkür ediyorum bu sayede malzemelerimi azcık gözden geçirmiş oldum ve bir kozmetik rejimine girmeye karar verdim:))
Ben makyaj malzemelerimi banyomdaki dolabımda tutuyorum yaklaşık 4 rafı bana ait
Bu dolab benim kurtarıcım gerçekten

Bu ilk rafım burada gündelik makyajım için gerekli her şey var elimin en kolay ulaştığı raf ayrıca saç köpüğüm ve jölelerim,argan yağım ve deodorantımda burada bulunuyor.Öndeki küçük kırmızı çantada rujlarım var.Gördüğünüz lacivert kutuda benim Yves Rocher'den almış olduğum makyaj paletim.Yazısını yazmıştım tık tık .Bu ürün çok kullanışlı onun sayesinde miladı geçmiş bütün farlarımı,rujlarımı attım çünkü tek başına bütün makyaja yetiyor diyebiliriz.İşte içindekiler

Palet 3 katlı ilk katı çok sevdiğim farlara ait 2.katı ise rujlara
3.katında ise allıklar mevcut paletler yerlerinden çıkabiliyor bu yüzden ürünler bittiğinde takı veya makyaj çantası olarak kullanabileceğim kutuyu
Bu kutuda görümcemin bana bir armağanı gittiği kursta kendi yapmıştı yıllardır makyaj malzemelerimi koymak için kullanıyorum buradan kendisine tekrar teşekkür ediyorum

Evet içindekilere gelince fondötenlerim,pudralarım,rimellerim,kapatıcılarım ve fırçalarımın bulunduğu kap mevcut

Bu çantada essence'den  bana hediye edilmişti içinde şu sıralar denediğim yada denemek üzere ayırdığım malzemeler mevcut dudak balmları,allık,kapatıcılar,rujlar,pudra,rimeller,farlar vs..


Buda 2. rafım burada cilt bakım ürünlerim var.Gece gündüz kremilerim,göz kremim,tonik,temizleyicim,el kremlerim,vücut losyonum,göz temizleyicilerim,BB kremlerim,vazelin vs.
Solda görmüş olduğunuz turuncu kutuda Yves Rocher dan ve içinde
Avon numune rujlar,ojeler,kırışıklı dolgunlaştırıcı,kolajen serumu,burun bantları mevcut

Bu çantadada yazın takmayı çok sevdiğim imitasyon takılarım var
V

Ve gelelim 3. rafa burada genellikle depo görevi görüyor aldığım yedek malzemeler burada duş jelleri,şampuanlar,ojeler,aseton,gece gündüz kremleri vs..
Öndeki makyaj çantasında ise
İçinde gene fazladan almış olduğum sırasını beklemekte olan ürünler ve manikür setim var.

Bu da parfümlerimin olduğu başka küçük bir raf..
Evet bu mimide böylece cevaplandırmış oluyorum bence çok eğlenceli bir mimdi böyle yaratıcı projelerde yer almak hoşuma gidiyor şimdi bende bu mimi bir yerlere göndereyim çok sevdiğim arkadaşlarım               GÖK DELİNDİ TASARIM YAĞIYOR
Gülbeşeker
 Aylin Ekşi
Gonca gp

Bu arada çekilişime bakmak isterseniz TIK TIK







10 yorum:

  1. Merhaba,

    Çok güzel bir mim olmuş, hatta bana geri döndü :)
    bu mimi ilk ben hazırlayıp başkalarını mimlemiştim, fakat çekmecemin içini göstermemiştim. Mim bana döndüğüne göre benimde çekmecemi fotoğraflama fırsatım oldu! :)

    Teşekkürler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok yaratıcısın canım tesadüfe bak neyse çekmeceni merakla bekliyorum

      Sil
  2. Mimin için çok teşekkür ederim, en kısa sürede postumu hazırlayacağım ;)

    YanıtlaSil
  3. Bendemi mimlendim, iyide benim makyaj çekmecem yokki? şöyle içini açıp gösteriyim, bende dolaplarda ve makyaj çantalarımın içinde tutuyorum malzemelerimi, çekmecesi olanları kıskanıyorum, elde makyaj çantası geziyorum...

    bir çok malzememiz ortak çıktı Kelebeğim, avonun o kocaman saklama çantasından bendede var, yalnız bloger olduktan sonra malzemeler ikiye hatta üçe katlanıyor, benden söylemesi...

    bana devrettiğin mimi bu hafta ışığın yeterli olduğu ilk günde yapıcam söz... hava kapalı ve karanlık olan odamda çekeceğim fotolar hiçbir işe yaramaz...

    ayrıca düzeninide çok sevdim... :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olsun canım artık nasılsa düzenin göster teşekkürler

      Sil
  4. Günaydın... mim görevi yerine getirilmiştir... :))

    haber veriyim dedim.. tekrar teşekkürler canım *.*

    YanıtlaSil


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.