-->

adsense

30 Mart 2013 Cumartesi

Essence Stay All Day Far Denedim



Selam gene Essence marka çok güzel bir ürün denedim.Hakikaten bu markayı çok sevdim acaba BB kremi nasıl hiç denedinizmi?Essence stay all day far bendeki 09 for fairies hakikaten periler için yani.Çok yumuşak bir yapısı var gözünüzde rahatça dağılıyor.Essence markasının hedef kitlesi genç kızlar, onlarda makyaj yapmaktan çok anlamadıkları için krem far tam onlara göre parmaklarınızın yardımıyla basitçe dağılıyor gözde.Far sürmeyi beceremeyenlerdenseniz deneyebilirsiniz.Aynı zamanda baz olarak da kullanılabilir ama çok az alın parmağınıza çünkü her taraf sim olursa temizlemek zor oluyor, daha matları vardır belki diğer numaralarında.Kavanozda olmasıda güzel rahatça alabiliyorsunuz ürünü.Aynı zamanda kalıcı aradan 5 saat geçmesine rağmen göz kapağımda toplanmadı buda çok hoşuma gitti.Göz kapağında biriken far kadar kötü bir görüntü yok..Ürün almanyada üretilmiş ve 5,5 gramlık ambalajda çok çabuk biteceğini düşünmüyorum.Fiyatı 9.50 tl. ve Gratis ve Rossmanlardan ulaşabilirsiniz.Sevgiler..


3 yorum:

  1. Bu farlar hiç bitmiyorlar zaten :)hele de elimizde bu kadar çok renk varken :) Ama rengi çok sevimli ve çok hafif çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  2. ben bu rengi bir türlü bulamadım essence in bloguma beklerım tatlım takipteyim http://farpaletlerim.blogspot.com/ :)

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler tabiiki hemen geliyorum:))

    YanıtlaSil


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.