-->

adsense

6 Mart 2013 Çarşamba

Essence Nude Glam 01 Ve Essence Colour & Go 129 Ojeler


 İşte elimdeki Essence ojeler ben bunları kullanmaktan çok zevk aldım gerçekten kaliteli bir marka ve güzel ojeler bir kaç gün parmağımda kaldığı halde ne bir dökülme nede çıkma olmadı.Bu markadan daha fazla ojeye sahip olmak isterim ama ne yazıkki sadece büyük şehirlerde mevcut online satışlarını istiyoruz yetkililere duyurulur:))

     Bu Essence nude glam 01 hazelnut cream pie çok soft bir renk pudra gibi 8 ml lik bir ambalajı var.Sürümü çok rahat fırçası kalın buda artı bir özellik benim için ve çabucak kuruyor.Burada sadec tek kat sürüldü oje.Nude sevenlerin hoşuna gideceğini düşünüyorum.


 Bu da  Essence Colour & Go 129 the boy next door yoğun bir yapıya sahip tek kat bile sürebilirsiniz kanımca, burada tek kat uygulandı.Rengini ve yapısını çok sevdik bu ojeninde.Özellikle bu ojeyi gören herkes renginin ne kadar güzel olduğunu söyledi bunuda belirtmek isterim.FARKLI BİR ÇEKİLİŞE KATILMAK İSTERSENİZ TIK TIK Sevgiler..

6 yorum:

  1. bende kullanıyorum 129 numarayı tek kat yeterli oluyor ve çabuk kuruyor fırçaları malum çok güzel=)

    YanıtlaSil
  2. nude glam'i bende almak istiyorum.maviside çok yakışmış:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler gerçekten çok sevdiğim bir marka essence kaliteli ve uygun fiyatlı

      Sil
  3. nude rengi bende çok beğeniyorum. güle güle sür sürüştür canım.
    bu arada bloğumda mimin var canım:)

    YanıtlaSil


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.