-->

adsense

24 Şubat 2013 Pazar

Farklı Bir Çekiliş Yapıyorum......(KAPANDI)

  
 ÇEKİLİŞ SONUCU İÇİN BURADAN

   Selam aslında daha sonra çekiliş yapacaktım ama dün gece farklı bir karar aldım..Şimdi benimki biraz farklı bir çekiliş olacak..Yakında bir kısa film çekmem gerekiyor 8 dakika olacak bu film günlerdir konu düşünmekten kafam allak bullak oldu ve aklıma sizler geldiniz ne kadar yaratıcı olduğunuz ortada:))Tek yapmanız gereken filmimin konusu ne olabilir olaylar nasıl gerçekleşebilir bunla ilgili bir iki cümle yazmanız yani şöyle:'Bence konu internet bağımlılığı olabilir bir öğrenci düşünün devamlı net başında yada elinde telefon arkadaşlarının farkında bile değil ...'gibi lütfen fikriniz ne ise yazın basit falan diye düşünmeyin çünkü belki ben onu geliştirebilirim:))unutmamanız gereken şey bu film lise öğrencileri ile yapılacak, her konuda olabilir ve biz profesyonel değiliz yani öyle çok zor bilimkurgu falan yapamayız.Benim en beğendiğim yorum birinci olacak.Katılım 30 yorumun altında kalırsa çekiliş iptal olacak.Kargo ücreti bana ait olacak ama yurt dışına yollama yapamayacağım.Hediyelerimize bir göz atalım

Şimdi tek tek gösterelim

1-Hediyeleri bu şık makyaj çantası içinde yolluyacağım
2-La Diva kayısılı doğal sabun
3-Diadermine e vitaminli nemlendirici
4-Golden Rose City Style rimel
5- Golden Rose buğulu göz makyajı  far paleti
6-Nivea fruity shine lip balm
7-Emily siyah göz kalemi
8-Diadermine BB krem açık ton bu krem denenmek amacıyla tarafımdan 3 kere kullanılmıştır.Diğer ürünler çekiliş için yeni alınmış ve kullanılmamıştır.
9- Bazı testerlar
Toplamda 9 parça ürün size ulaştırmak istediğim hediyeler umarım iyi günlerde kullanırsınız:))
O zaman neler yapılacak bir özetleyelim:
-İlk olarak bu bloga üye olmanız gerekiyor.
-Çekilişi blogunuzdan yada blogunuz yoksa facebook,twitterdan duyurup linki aşağıda bırakacağınız yorumunuza eklemeniz gerekiyor.
-Kısa film konusu ne olabilir yazının altına mail adresinizle ve çekilişi duyurduğunuz link adresi ile birlikte yorum bırakmanız gerekiyor.En beğendiğim yorum kazanan olacak ve  9 nisanda gece 24:00'da yarışma sona erecek 10 nisanda da blogumdan kazanan ilan edilecek.
-Hediyeler  kazanana tarafımdan kargo ücretsiz yollanacak.
Umarım harika yorumlar gelir.. SEVGİLER

65 yorum:

  1. Bence kadına yapılan şiddeti insanları sıkmadan tam tersı erkeğe uyarlayarak yapabilirsin eğlenceli olabilr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten çok hoş bir düşünce
      teşekkür ederim

      Sil
  2. ilk yorumu benden geliyor sanırım=)
    çok farklı bir çekiliş fikri=) begüm salurvan adıyla takipteyim zaten ve kısa filmleri severek izliyorum =)
    özellikle lise öğrencilerini ilgilendiren bir konu olacağını düşündüğümden değişen sınav sistemleri ve eğitim modelinden kaynaklı öğrencilerin yaşadığı adaptasyon sorunları aralarındaki çekişmeler gibi bir konu olabilir diye düşündüm.

    daha açıklayıcı bir canlandırma yapmak gerekirse kendimden yola çıkarak;
    orta okulda sınava LGS ismiyle 1000 puan üzerinden hazırlandık soruların ağırlıkları farklıydı. 1 ay kala adı OKS oldu 500 üzerinden sınava girdik ve ağırlıklar eşitlendi.

    lise son da okulda hoca yoktu. 'daha önce anadolu liselerine sınavsız hoca aldık şimdi sınavla yerleştireceğiz diyerek bütün hocalarımızı görevden aldılar ' koca 1 yıl boşa gitti ve kendi kendimizi eğitmeye çalışırken zor bir döneme girdik.

    umarım işe yarar fikirler verebilmişimdir

    sevgiler
    begum-salurvan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  3. Fikrinizi çok beğendim..
    Lütfen zavallı sokak hayvanlarını ve onların yaşayabilmek hayatta kalabilmek için çektikleri sıkıntıları, kavgaları ve ayakta kalmaya çalışmalarını konu yapın. Üstelik bir kedinin gözünden anlatın. Yani kameranız kedinin gözü olsun. Bir kedi anlatıyormuş gibi yapın bence..Sizin için zor da olmaz bence çünkü sokakta o kadar çok yaşamaya çalışan sokak hayvanı var ki... Mahallenizde olan bir kediyi birkaç gün gözlemlemeniz yeterli olacaktır...
    Sonra da onun ağzından anlatın.. Çöplerde beslenen kedileri çekin.
    Yemek için birbirleriyle kavga eden kedileri çekin..
    Araba tekerlekleri altında çiğnenmiş kedileri çekin..
    Yavru kedileri ve anne kedileri çekin.. Şimdi tam kedi zamanı zaten bulmanız zor olmaz...
    Ya da bunun sokak köpeği versiyonu da olabilir... O daha kolay belki de...

    Onlara dikkati çekelim..
    Başarılar ve çok sevgi ve selamlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika bir konu sağol lütfen mail adreslerinizi yazmayı unutmayın arkadaşlar:)))))

      Sil
    2. Doğru mail adresimi yazmayı unutmuşum.. Zaten size önerdiğim film konusundan da belli değil mi..:))

      miyavkedicik@gmail.com

      Sil
  4. Merhaba
    Davet ettin hemen geldim bende :)
    Aklıma ilk gelen şey teknolojinin gelişmesi;hayatımızın merkezine gelmesiyle sosyal olduğumuzu düşündüğümüz hayatımızın asosyal olduğunu anlatan bir kısa film olabilir.
    Çekiliş fikrin gerçekten çok güzel.Rasgele seçilen biri değil yaratıcı olan kişi kazanacak.Çok sevdimmm fikrini :)
    Kısa film çekildikten sonra izlemeyi çok isterim.
    Sevgiler.
    meryem_0944@hotmail.com

    YanıtlaSil
  5. Merhaba,
    "Anne babasını beğenmeyen hatta onlardan utanan bir genç, diğer yanda ise anne diye bir yastığa sarılarak uyumak zorunda olan öksüz ve yetimler" konusunu işleyebilirsiniz,sıradan ve dramatik ama lise çağlarında çok yaşanan bir duygudur anne babayı beğenmemek...
    İzleyiciniz oldum.Ben de bloğuma beklerim.
    mail:boltblue_15@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bloguma hoşgeldin hemen ziyaretine geliyorum ne kadar harika fikirler çıkıyor böyle:))

      Sil
  6. Ben geldim (: benim böyle işlerle alakam yoktur ama belki fikir olur sanada.Hiç kimsenin farkında olmadığı bir adamı anlatabilirsin,kafasında yani düşlerindeki hayatta çok mutlu renkli bir hayat yaşarken hayal ederken,gerçek hayatta bir hayaletten farksız olduğunu vurgulayabilirsin.Kimsenin merhaba günaydın bile demediği gri bir hayat çizebilirsin.Öpüyorum sevgiler (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin bütün fikirler benim için çok değerli seninkide çok enterasan teşekkürler beni kırmadığın için :))

      Sil
  7. Selam,

    Davetin için teşekkürler:)
    dilek ağacı olarak bloğuna üye oldum bile.
    Mail adresim happywishtree@gmail.com

    Benim aklıma trafik magandaları geldi.Sekiz dakika boyunca yolda giden bir araçta her kuralı ihlal eden,trafiğe ve yayalara kabus yaşatan bir trafik magandası ile ilgili kısa bir film çekilebileceği geldi.Sonuçta istanbul'da yaşıyoruz ve bu konuda gözlem yapmak için kaynak epeyce zengin.Umarım en güzel film konusunu seçer ve sonucu haber verirsin.

    YanıtlaSil
  8. Merhaba,
    Liselerde (benim gözlemleyebildiğim kadarıyla) marka tutkusu çok ön planda. Kardeşimin okulunda converse ayakkabı giyenler-giymeyenler şeklinde bir ayrım vardı. Yeni converse alanları da kontrol ediyorlardı, orijinal mi çakma mı diye. Sonuçta herkesin maddi durumu iyi olmayabilir öyle değil mi? Madem lise öğrencileriyle bir film çekeceksiniz, bence lisedeki moda-marka tutkusunun yanlış olduğunu gözler önüne serebileceğin bir kısa film çekebilirsin. Umarım yardımcı olabilirim.

    Mailim: hilalks@gmail.com

    YanıtlaSil
  9. Merhaba.. Çok ilginç bir çekiliş sana da yardımcı olabilecek birşey, harika.. Çok beğendim harika fikirler çıkmış okuyunca gördüm..
    bence kaderi anlatabilirsin, yaptığın bir seçimin sonrasını, hani dersin ya keşke bunu seçmeseydim keşke bunu yapmasaydım diye eski zamana geri dönüp keşke dediği şeyi yaparak aslında her zaman en iyisinin, seçtiği karar olduğunu anlayan biri olsun..Ve diğer seçimi yaşadığında o kişinin aslında doğru karar verdiğini anlaması olabilir belki.. Kararlarıyla yüzleşmesi gibi.. keşkelerle yaşayan insan çoktur bence,aslında öyle yaşanmaması ile ilgili bir mesaj verebilirsin.. Ne yaparsan yap ama içinde ''insanlara psikolojik açıdan yardım et o filminle bence'' Kimbilir sende bazılarının düşüncesini , hayatını değiştriebilirsin (ki bu çok güzel birşeyy olmalı )

    reklamımıda yapıyorum :)) bloğuma beklerim konu güzel , yardımcı olanlar çoğalsın bloğumda duyuracağım ;)
    seyseydaa.blogspot.com
    seyda.yilmazzz@hotmail.com
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fikrine,ilgine çok teşekkür ederim kader muhteşem bir konu blogunda çekilişimi duyurmanda beni ayrıca mutlu etti bende hemen ziyaretine geliyorum:))

      Sil
  10. yapılan zulümlere kayıtsız kalmamak ile ilgili olabilir
    ceyda çakmak
    muhlisceyda@hotmail.com

    YanıtlaSil
  11. Hıımm bak bi önerim olsun sana ozaman :)
    öğretmen ve öğrenci sınıf ortamını yansıtıcak kısa bir film olsun
    öğretmen 50 yaşlarına yakın dul bir emektar beydir
    sınıf mevcudu 48 olduğundan her öğrenciye yetememektedir..
    Ama bu durumada içten içe üzülmekte
    Sınıf annesinden kendisine yardımcı olmasını destek olmasını ister
    sınıf annemizde eşinden ayrılmış 2 çocuğuda aynı sınıfta bulunan bir velidir
    Alımlı ve güzel bir bayandır..

    Kbule der sınıf annesi
    çocuklarının yakınlarında olucaktır
    böylece onları daha yakındang özeticek ve hergün eve kapışıp didişmekten dolayı kirlenen okul kıyafetlerinin önleminide alıcaktır..

    Fazla sürmez aralarında aşk başlar.. :)

    Gerisi sende olsun olmazmı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa çocuklar bu konuya bayılır nede olsa içinde aşk var:)teşekkürler

      Sil
  12. bence engellilerle ilgili bir sey yapabilirsin mesela otistiklerle ilgili... dışarıdan nasıl görüyoruz ama beyinlerinin içinde aslında ne fırtınalar kopuyor. Bizim onları görüşümüz, onların bizi görüşü ve objektif bir gözle dışarıdan nasıl göründüğüyle ilgili bir seyler yapabilirsin bence :) benim fikrim buydu umarım güzel bir seyler cıkar blogunun takipcisiyim zaten:) kolaylıklaaaaar :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet gene harika bir konu her gün filmi çekeceğimiz öğrencilerimde takip ediyor yorumları bu kadar güzel yorumlar geleceğini biliyordum zaten teşekkürler:))

      Sil
  13. selamlar ben de katılmak isterdim çekilişine ama iki saattir düşünüyorum aklıma bişey gelmedi ben de öylesine bi yorum yapayım dedim çok güzel fikir kolay gelsin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım düşünmen yorum atman yeter çok zor biliyorum bende günlerce düşündüm doğru dürüst bir şey bulamadım size sormak öyle aklıma geldi üzülme aklında bulunsun 1 ay kadar vekit var birden bir şey gelirse aklına yazarsın:))Bu arada çok mutluyum sizle bir şey paylaşmak istiyorum tarih alanından tübitak projesi yapmam istendi benden ben tarih öğretmeni değilim ama müdür istedi ne yapacağımı bilemedim 1 ay konu düşündük gençlerle o zaman size danışmak aklımada gelmemişti ve bir konu üzüerinde yoğunlaştık dün haberi geldi projemiz kabul edilmiş o gençlerin gözündeki ışığı görmeliydiniz şimdi kısa film için tüm okul çok heyecanlı umarım üzülmezler iyi bir şeyler çıkarabiliriz hepinize çok teşekkür ediyorum dostlarım:))

      Sil
  14. Merhaba..Senin konuyu açıklarken verdiğin örnekten gidelim,çünkü şu anda sadece çocuk ve gençler değil,yetişkinler de teknoloji bağımlılığının tuzağına düşmüş durumda.
    Flashback'li bir film olmalı,daha vurucu ve daha çok şey anlatan bir yapı kazanır..
    Loş bir odada yüzündeki çizgileri monitör ışığının aydınlattığı yalnız bir adam..Eski resimlere bakıyor ekrandan..Bir grup liseli genç,hepsinin elinde ya telefon ya tablet bilgisayar..O anda o yıllara hayali bir geri dönüş yaşanıyor.Aynı adamın resimdeki gençliği,sevdiği kızın yüzüne bakamıyor konuşacak cesareti yok.İkisi de online bir oyunda oynarken çocuk bir konuşma penceresi vasıtasıyla çıkma teklif ediyor..Kız da kabul ediyor..
    Hayat bu ya dersler, sınavlar,üniversite derken yoğunluk dolayısıyla sık bir araya gelemiyorlar, genelde internetten görüşüyorlar..
    Yıllar geçiyor,hayat onları ayırıyor,ayrılık da kısa mesajla oluyor şimdiki gençlerin yaptığı gibi, ne elleri birleşiyor ne de birbirlerine bakan gözleri doluyor..
    Adam eski resimlere baktığı o gün kadının öldüğünü internet gazetesinden öğreniyor..
    Ve kağıt kokusunun unutulduğu o günlerde, elektronik günlüğüne şunları yazıyor:
    "Yıllarımı ve gençliğimi gerçek olmayan heyecanlara,renklere,aşklara vermişim..Hayal gibi bir yaşamım vardı evet..Çünkü hiç biri gerçek değildi,hiç birine dokunamadım..Ona veda edemedim..Keşke ellerim bu soğuk plastiği değil de son kez onun ellerini sarsaydı.."

    Gibi gibi :) 2 dakikada bu kadar çıkıyor..Başka bişeyler çıkarsa mail atmayı düşünüyorum,en güzel projeyi yapmanı isterim..Sevgiler..
    brjyldz@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok etkileyici bir konu çok teşekkür ediyorum arkadaşım:))

      Sil
    2. rica ederim,çok hoş bir çekiliş olmuş bence :) katılmaktan zevk duydum.

      Sil
  15. merhaba öncelikler başarılar şimdiden son zamanlarda dikkatimi çeken pek çok çocuğun elinde son model milyarlık telefonlar olması madem öğrencilerle çekilecek ders verici olması adına bir ilkokul öğrencisinin elindeki milyarlık telefon yüzünden başına gelenleri anlatabilirsin olay telefonda internette başına gelenler değil günümüzde insanlar küçücük şeyler için birbirine zarar veriyor bu telefonu almak için çocuğu kandırıp bir yere çeken ve daha sonra o çocuğun başına çok kötü şeyler gelmesi ve ailenin yaşadığı pişmanlık anlatılabilir.Çünkü küçük bir çocuğu kandırmak çok zor değil ve elinde milyarlık telefon olan bir çocukta kötü niyetli biri için güzel bir yem olur.Ailelerin daha dikkatli olması adına bu konu geldi aklıma çünkü gerçekten bu şekilde çok çocuk var ve Allah korusun çocukların başına kötü şeyler gelebilir diye düşünerek aileler daha dikkatli olmalı diye düşünüyorum
    Beğenmen dileğiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler çok doğru bir düşünce:))

      Sil
  16. merhabalar bence en güzeli teknolojinin hayatımıza girmesiyle birbirimizden nasıl koptugumuzu iki kişinin yada daha fazlasının yanyana gelince cep telefonlarına gömülüp iki hoş muhabbet edemez hale geldiğini ama sosyal ortamda nasıl konuştuklarını fln anlatan bir kısa film olabilir bence günümüzün en büyük sorunu teknoloji ve insanlardaki yüzyüze sohbet eksiklikleri kopuşumuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet en çok bu konu üzerinde duruluyor galiba herkes bu durumdan muzdarip teşekkürler fikirlerin için:))

      Sil
  17. mailim yazmayı unutmuşum mcalgn@gmail.com

    YanıtlaSil
  18. Kilolu bir insanın yaşamındaki zorlukları anlatsan süper film olurdu:) Yapılmamışı yap..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok güzel ben hiç düşünmemiştim bunu sağol

      Sil
  19. Merhabaaa :)
    Bence konu ölüm korkusu olsun.Hiç kimse tarafından sevilmeyen bir adamın rüyasından kendi ölümünü görmesi ile başlasın.bu rüyayı gerçekleşecek sanıp yaptığı hataları düzeltmeye çalışmasını ve pişmanlıklarını anlatsın..Sonunda adamın rüyasındaki gibi ama aşık olduğu kadınla birlikte ölmesiyle bitsin :)
    Şimdi yazdıklarımı bi okudum da baya baya saçmalamışım ama yine de paylaşmak istedim :)
    Pelin Etkin
    angel_pelin96@hotmail.com
    bloğuma da beklerim :)
    http://makyajesyalarim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır neden saçma olsun merry christmas a benzettim konuyu çok hoş sağol bloguna hemen geliyorum:))

      Sil
  20. merhaba,
    Şu son zamanlarda bilgisayar bağımlılığı o kadar yaygın ki bir yandann öğrenciler sınav stresiyle boğuşurken bir yandanda internete bağımlılar tabikide lise aşklarınıda unutmamak lazım bu kargaşaya bide ergenlik eklenince ooooo tam filmlik oluyor öğrenciler en çok hata yaptığımız ve hata yapmaya meilli olduğumuz dönemler bu şekilde bir film çekebilirsin 2 ayrı öğrenciyi konu alıp biri ailesinin sözünden çıkmayan ve sınava çok iyi çalışan öğrenciyi , diğer taraftanda ailesini umursamayan derslerini savsaklamış bir kızdan diğerine koşan bir öğrenciyile ilgili bir kısa film yapabilirsin.Hem filmden çok iyi bir ders çıkmış olur hemde eğlenceli olabilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet buda güzel fikirlerden biri çok sağol:))

      Sil
  21. mailimi yazmayı unutmuşum

    e.saglam01@gmail.com

    YanıtlaSil
  22. Merhaba, çok güzel bir fikir olduğuna ben de katılıyorum :)
    Aklıma bir fikir geldi: teknoloji dedin, liseliler dedin :) ondan yola çıkarak;
    Teknoloji ilerliyor, ama hiçbir şey hakiki iletişimin yerine geçemez, internette yalan dolan da çok ya hani, herkes kendisini olmadığı gibi gösterebilir falan, okulu düşünün, orada sevilmeyen asosyal bir kız var/ ya da oğlan, neyse okulda hiç popüler değildir, kızlar onunla konuşmaz, kızsa erkekler onunla dalga geçiyor /oğlansa erkekler onu sürekli dövüyor (çok mu şiddetli oldu :) neyse, öyle asosyal, apopüler bir tip. Ama gelelim sanal aleme, aynı kişi orada öyle bir profil çizmiş ki, çok popüler, herkesin dilinde, ama gerçek kişiliğini kimse bilmiyor, Kız ise kahraman, o gün ne giymiş, neler yapmış, makyajı falan tartışılıyor, erkekse yaptığı şakalar, dinlediği müzik, v.s.
    Okulda yüzüne bakmayanlar burada aşk mektupları falan yolluyorlar :)
    çok yönlü bir fikir :)
    umarım sana faydalı olur ve beğenirsin :)
    sevgilerle,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne kadar yaratıcısınız bayanlar gerçekten çok ilginç sağol:))

      Sil
  23. Merhaba çok güzel bir çekiliş olmuş gerçekten umarım güzel şeyler çıkar konu olarak benim önerim bu çağda hala kız çocuklarını okula göndermeyen aileler, okumak isteyip de çalıştırılan, evlendirilen kızlar olabilir.
    Ayşe Demirel
    ayse-gul_089@hotmail.com
    sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çok güncel bir konu teşekkürler:))

      Sil
  24. s.a. izleyicin oldum liseler arası deyince aklıma mucit bir genç'in bir buluşunun hayatına olan etkileri hayalle gerçek arasında geçen olaylar olabilir diye düşündüm
    nigar.1968@gmail.com

    YanıtlaSil
  25. takipçin oldum. paylaştım duyurdum yani https://twitter.com/hazal_havva/status/309693053755609089
    havva_olgun06@hotmail.com.tr
    konuda bence benım fıktım cok duygusal olacak ama bence;bitmiş bi ilişkide gideninmi sürgün kalanınmı sürgün olduğu????

    YanıtlaSil
  26. çekilişiniz hayırlı olsun, önerim engelli hanımların yaşadığı sorunlar için farkındalık..
    herkese bol şanssss
    http://kuzeyiklimi.blogspot.com/2013/03/mart-cekilisleri.html
    dimetilsiklohekzanol/gmail
    http://hephaistosuncekici.blogspot.com

    YanıtlaSil
  27. Bir konu daha sana; nil erkoçlar gibi kadın bedeninde yaşayan erkek.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım ilgin için başka konularda aklına gelirse beklerim yaz:)

      Sil
  28. benim fikrim şu.Bence lise öğrencilerinin sınıfta popüler olabilmek için kendilerinden ödün vermeleri olabilir.Daha çok liselerde yaşanan hamilelik ve o yaşta ki saf düşünceler gibi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bir konu sağol arkadaşlar lütfen çekilişi bloglarda paylaşmayı unutmayalım ki talep artsın :))

      Sil
  29. mail adresimde isilbuyuksarac@hotmail.com

    YanıtlaSil
  30. Merhaba canım
    İlerleyen teknoloji ile bir şeyler verirken birçok şey aldılar bizden.Renklerimizi aldılar.Göremiyoruz.Maviyi çaldılar.Gökyüzünün güzelliği kimseyi mutlu etmiyor artık.Sürekli ordan buraya koşuşturan çalışan dinlenmeye hiç vakti olamayan sıkılan bunalan robotlaşmış bir adamın karşıya geçmek için bindiği vapurda her şeyi unutup denizin gökyüzünün güzelliğini fark eden,uzaklara dalıp giden bir an olsun o yoğun tempodan kurtulup mutluluğu bulan vapurdan inince ise sanki o tatlı rüyadan uyanmış gibi her şeye yeniden devam eden bir adam olabilir konun.Umarım işine yarar
    dmacunu@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet enteresan ve güzel bir konu sağol

      Sil
  31. merhaba neslihan özkan adıyla izleyicinim blogumda ve facebookda duyurdum öncelikle linkleri veriyorum :)

    http://crazysmurfs.blogspot.com/2013/03/kelebek-etkisi-farkl-bir-cekilis.html

    https://www.facebook.com/neslihan.ozkan.908/posts/414435445319702

    kısa film konusuna gelirseeek;
    sokak hayvanlarının yaşadığı zorluklar ve sebepsiz yere vahşice öldürülmeleri olabilir diye düşünüyorum

    neslihanozkan.ak@gmail.com

    YanıtlaSil
  32. Merhaba :)

    izleyicinim ve blogumda duyurdum

    http://ooo-benim-dunyam.blogspot.com/2013/03/kelebek-etkisi-nde-cekilis-var.html

    konu olarak da, böyle bir kozmetik blogunda olunca, bu kozmetiklerin hayvanlar üzerinde denenmesi ve onlara yapılan eziyetler acılar aklıma geldi. ve çok sık olarak da gündeme getirilen bir konu olmuyor açıkcası. hep üstü kapatılıyor bu konunun. belki sen bu konuyu ele alırsın :)

    htctsc92@gmail.com

    YanıtlaSil
  33. merhaba izleyicinim
    konu olarak aklımayaşlı bir insanın tekbaşına yaşamı geldi ikinci fikrim ise legal bağımlılıklar
    esraaysa@hotmail.com

    YanıtlaSil
  34. Sosyal temalı bi film olabilir mesela abisiyle beraber kağıt toplayan küçük bir kız çocuğu bi gün keman bulur merakeder onu çalmayı öğrenmek ister ama maddi durumu iyi olmadığı için abisi birinden ya da bi vakıftan olabilir yardım isteyerek kardeşinin onu çalmayı öğrenmesini sağlar.Filmin sonunda kız ünlü bi kemancı olur bu benim fikrim kendince bişeyler katıp değiştirebilirsin.Blog adresim
    http://kelebeginbohca.blogspot.com/
    Mail adresim:citlembikk88@gmail.com

    YanıtlaSil
  35. http://mebrure.blogspot.com/2013/03/kelebek-etkisinin-cekilisi.html

    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=482325028487760&id=100000578951697

    takipçinim canım mebrure arslan mebruremm@gmail.com

    canım öğrencilerle ilgili olsun istiyorsan kısa filmin bence öğrencilerin bazen çok abarttığı şikayetler vardır onu tiye alarak yapabilirsin ya okuldan ya yurttan ya sınavdan şikayetçilerdir hep şikayetçilerdir ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fikirler harika teşekkürler herkese

      Sil


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.