-->

adsense

2 Şubat 2013 Cumartesi

İkinci Kere Mimlendim

Sevgili müge beni mimlemiş http://muguettt.blogspot.com bende bu sorulara seve seve cevap veririm tabiiki kendimle ilgili gerçekleri önceki liebster award mimimde yazdığım için sadece sorulara cevap vereceğim. 
-Kendin yap projeleri yapıyor musunuz?Ah nerede bende o beceri keşke yapabilsem.. 
-İlham kaynağınız?
Tabiiki kızım  
-Blog açmayı aklınıza getiren ne oldu?
Özgür fikir platformunu kullanmaya karar verdim çünkü bir yerlerde benimle aynı düşüncelere sahip insanlar olduğunu biliyorum ve onlara ulaşmak istedim.
Makyaj yapmaya bayılıyorum ama etrafımda hiç makyaj yapan yok sıkılıyorum ya...
 -Blog postları yazacağınız zaman tıkandığınız veya ne yazsam ki dediğiniz oluyor mu?
Daha yeni yazmaya başladığım için yazacak bir şeyler buluyorum hep.-
-Modanın hangi alanı daha çok ilginizi çekiyor?
Her alanıyla ilgiliyim ama ayakkabı ve çantalar daha çok dikkatimi çekiyor.
 -Sizce moda neden bu kadar insan tarafından takip ediliyor?
Herkes güzel ve bakımlı görünmeyi seviyor bence moda hayatımıza neşe ve güzellik katıyor olmasa çok sıkılırdık.  
-Taksitlenmekten korkmayacağınız ürün?
Taksitle bir şeyler almak hoş değil mümkün olduğunca almıyorum çünkü bir ürün alıyorsunuz 5 taksit yapıyorsunuz sonra 1 ay geçiyor başka bir tane bir ay sonra yeni bir tane bir bakıyorsunuz taksitler dağ olmuş.  
-Ünlü markalardan hangisi sizi daha iyi anlatıyor?
Elie Saab couture'de favorim,Çantada ise Michael Kors ve Louis Vuitton her şeye uyum sağlıyor. 
-Kabine girdiniz ve kıyafetinizi denediniz. Vazgeçme sebebiniz ne olur?
İçime sinmemiştir farklı günlerde bir kaç kere daha gidip denerim en sonunda kararımı veririm.  
-Görmeden ölmek istemediğiniz yer neresi?
Maeve binchy den dolayı İrlanda  
-Keşke.. ? Keşke zavallı insanlara acıyıpta arkadaş olmasaydım bana her zaman zararları dokundu.
Çok zevk aldım bu mimi cevaplarken teşekkürler müge.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.