-->

adsense

1 Şubat 2013 Cuma

Harlequin Romance

Selam canınız sıkkın olduğunda yada umutsuz,üzgün olduğunuzda neler yapıyorsunuz?Valla ben hayattan sıkıldığımda hayatın güzel olduğunu tekrar hatırlamak için aşk kitapları okuyorum.Çoğu kez bunu söyleyemiyorum arkadaşlarım dalaga geçiyorlar senin kadar okumaya düşkün bir insan neden daha felsefik şeyler okumuyor diye.Tamam da her şeyin bir yeri, sırası var her şeyi okurum yerine göre mesela plajda alıpta Bertrand Russel Batı Felsefesi Tarihi okuyamam.Neyse  benim canım sıkkınken ben aşk kitapları okuyorum hem de bayıla bayıla..Bu kitaplar hayata daha umutlu bakmamı sağlıyor benim.Arada sırada beni mutlu ediyor.Nede olsa kadınız doğamız gereği farklı hallerimiz var.Dünya yıkılsa süslenmeden duramayız,erkek muhabbetlerini mesela futbolu sevmeyiz,kim ne giymiş takip ederiz değilmi?Belkide başkalarının hayatına olan merakımız yüzünden başkalarının aşklarını okumak hoşumuza gidiyordur bilmiyorum?Bir aşk kitabı aradığımda en kolay bulabileceğimde Harlequin serisi eskiden beyaz dizi de vardı ama daha bulamıyorum.Neyse aşk kitaplarını seviyorum ve okumaya devam edeceğim.Sevgiler..

6 yorum:

  1. insan neden mutlu oluyorsa onu okumalı. İyi bir okuyucu her şeyi okumalı, felsefe okuyan çok bilir diye bir şey yok. Ben de aynı kafadayım. Blogun hayırlı olsun. Taze blogger dayanışması için bana da beklerim www.cosmodemo.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım hemen geliyorum

      Sil
  2. sevgili kelebek etkisi, seni blogumda "mim"ledim, gelmeni bekliyorum. ;)

    http://muguettt.blogspot.com/2013/02/liebster-blog-award.html

    YanıtlaSil
  3. Aşk kitapları her zaman için benimde favorim.Okurken kendimi genelde ordaki kızın yerine koyarım falan filan :D çok güzel duygular bunlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimde sıkıntılı zamanlarımda en büyük yardımcım canım:))

      Sil


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.