-->

adsense

9 Şubat 2013 Cumartesi

Gabrini Oje 326 Denedim


Selam bu günlerde bordo ruja takmış durumdayken bordo oje sürmeden olmaz gabrininin 326 numaralı ojesi kış için ideal.Aslında kırmızıyla bordo arası gibi bir renk ışığa göre değişiyor.Sürdükten sonra çabuk kuruyor ve parlak bir sonu var.Ben parlak ojeleri daha çok seviyorum.Ben 2 kat sürdüm ojeyi.Ama bir sorun var oda şu sürdüğümün ertesi günü bir baktım tırnağımın bir yerinde oje dökülmüş temizlik,bulaşık falan yapmamıştım bilmiyorum neden?Sevgiler...

2 yorum:

  1. Merhaba canım blogun hayırlı olsun.Seni takibe aldım bende seni beklerim bir birimize destek olursak çok sevinirdim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim hemen geliyorum bloguna tabiiki birbirimize destek olacağız:)))

      Sil


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.