-->

adsense

7 Şubat 2013 Perşembe

Essence Markasıyla İlk Tanışmam

    Selam bütün bloglarda Essence ürünlerini okuyup duruyorum çok sevilen bir marka ama ne yazık ki benim oturduğum yerde ne Gratis var nede bu markanın satıldığı bir yer.Tabii bende acaba nasıl bir marka diye merak edip durdum uzun zamandırb.Türkiyeye yeni gelen bir alman markası Essence.Ürünleri hem kaliteli hemde ucuz genç kızlara özellikle hitap ediyor.Bildiklerim bundan ibaret marka hakkında...
    Acaba yaşadığım yerde satan bir yerler var mı öğrenmek için bir mail attım firmaya onlarda bana denemem için bir paket gönderebileceklerini söylediler.Bu sabah  Essence den gelen paket elime ulaştı çok şaşırdım ve sevindim.Artık bende Essence hakkında bilgi sahibi olabileceğim yetkililere ve Ceren hanıma teşekkür ediyorum.Ne yazık ki gelen pakette Essence in yeni ürünü BB krem yok onuda çok merak ediyordum ama nasip İstanbul'a gittiğimde artık.


           Paketi açıp şaşkınlığım geçer geçmez ilk fark ettiğim ürün ambalajlarının gayet kaliteli ve zevkli bir şekilde dizayn edilmiş olmasıydı sonra hemen kızımla ojelerini denedik ben çok beğendim.Hepsinin yazıları yakında gelecek sevgiler...

14 yorum:

  1. eskiler "Kısmetse gelir hintten yemenden kısmet değilse ne gelir elden" derler, ne güzel essenceden kısmetiyle gelmiş... güle güle kullanın, ayrıntılı ürün yorumlarınıda merakla bekleriz...

    essenceyi uygun fiyatı ve kalitesinden dolayı bende seviyorum, hele bir far setim varki bayılarak kullanıyorum :))

    Gülbeşeker

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım en kısa sürede yorumlar gelecek:))

      Sil
  2. Ay ne kadar şanslısın canım :)) Çok sevindim adına :) benim bulunduğum yerde yok malesef hem de hiççç... Anca Türkiye'ye dönünce :) Bende çok görüyorum ve duyuyorum ama daha hiç deneme şansım olmadı malesef..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım üzülme benim olduğum yerdede yok mahrumiyet bölgesi artık gratis watsons olmayan bir yerde yaşamak istemiyorum ya:((

      Sil
  3. Essence bu ara favorim. Far paletinin kahverengi tonlu olanı var bende çok çok memnunum. Nude oje hastasıyım o da bende var ve gerçekten fiyatına göre gerçekten çok kaliteliler ;)
    Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  4. ben de hep görüyorum essence ama hiç kullanmadım, ben de denerim. sadece gratis'te mi var? çok merak ettim ya hem uygun hem kaliteli ha :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım birde rossmanlarda var.Bloglarda bütün ürünleri hakkında yorumları bulabilirsin bence önce onları oku sonra beğenilen ürünlerini al ben ojelerini beğendim mesela:))

      Sil
  5. Merhabalar...
    Hediyelerini güle güle kullan...
    Artık bende Kelebek Etkisinin yeni üyesiyim...
    Güzel bilgiler veriyorsun...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim hoşgeldin:))

      Sil
  6. Kalıcı far ve nude oje bende de var...farı beğeneceğini düşünüyorum gerçekten güzel ve baz olarak kullanılabiliyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. farı hakikaten beğendim çok kolay uygulanıyor:))

      Sil
  7. Essence bu aralar çok sık duyuyorum,ambalajları negüzelmiş,ayy negüzel bir paket göndermişler :)
    banada beklerim izleyicim olursan çook sevinirim :)sevgiler...
    http://ugurbocegimmutfagi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. Bende Essence markasını denemek henüz kısmet olmadı. Sana böyle bir paket yollamaları çok güzel olmuş güle güle kullan :)

    YanıtlaSil


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.