-->

adsense

19 Şubat 2013 Salı

Essence Kiss Care Love Lipbalm Denedim


 Selam bu gün sizlere denediğim Essence lip balmları anlatmak istiyorum.Bende 2 tane var.

  Bu 01 fruit crush

Buda 03 fruity licious.Ben bu dudak kremlerini sevdim yumuşacık dudakta kayıyor, gece yatarken sürdüm gündüz kalktığımda dudaklarım yumuşacıktı.Kokusu da harika meyvemsi kokuları var her ikisininde.Ambalajları çok zevkli ben çok beğendim çantamdan ayırmam birini sanırım.Dudağa sürünce bazı lipbalmlar gibi renk vermiyor renksiz olması da hoşuma gitti.Renkli olanlar beni rahatsız ediyor çünkü evde makyajlı durmaya tahammülüm yok.Bu ürün polonya yapımı.4gramlık ambalajında ve çabuk biteceğe benziyor.Ben dudakta parlamasını ve yumuşatmasını çok sevdim fiyatıda 4.55 TL yani fiyatına göre kalitesi güzel.Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.