Catherine Arley alışverişim

Catherine Arley Alışverişim

Catherine Arley makyaj ürünleri çok seneler önce ülkede çok az sayıda makyaj markası varken son derece popülerdi. Her genç kızın çantasında efsane olarak adlandırılan Catherine Arley pudra bulunurdu. Ayrıca numarasını hatırlayamadığımız kırmızı bordo arası çok ünlü bir ruju da vardı.

Catherine Arley makyaj ürünleri hala satılıyor mu?

Zaman içinde piyasaya çok farklı markalar giriş yapınca eskiden kullandığımız markalar arka planda kaldı. Catherine Arley makyaj ürünleri hala küçük kozmetikçilerde ve online satış sitesinde satılmakta.

Catherine Arley kendini tamamen yenilemiş zaten piyasada çok sağlam bir yeri vardır.  Dünyada 30  ülkede 32 yıldır tercih edilen bir marka Catherine Arley, bende küçük bir alışveriş yaptım.
catherine arley makyaj ürünleri

Catherine Arley makyaj ürünlerinden neleri tercih ettim?

Catherine Arley makyaj ürünlerinden çok merak ettiğim fondöten, kapatıcı, allık, ruj ve ojelerini almayı tercih ettim. Catherine Arley alışverişim iki gün içinde güzelce paketlenmiş ve sapasağlam bir biçimde elime ulaştı. Ürünlerde bir problem çıkarsa 7 iş günü içerisinde iade edebilirsiniz. Doğrusunu isterseniz öyle her siteden alışveriş yapamam ama Catherine Arley zaten güvenilirliğini kanıtlamış bir marka gönül rahatlığıyla aldım istediklerimi. Aklımda kalan ürünleri de en kısa zamanda almayı planlıyorum.

Catherine Arley makyaj ürünleri ile ilgileniyorsanız Catherine Arley kapatıcı yorum yazımızı mutlaka okumalısınız.

26 Yorumlar

  1. Catherine Arley benim en çok sevdiğim ve de genelde zor bulduğum markalardan biridir. Bir allık almıştım bir zamanlar kahverengi parıltılı hala en sevdiğim üründür kendisi. Ama rujunu falan aldığımı hiç hatırlamıyorum. Bulunduğum ülkede de var ama kapları değişik pembe o yüzden güvenip de alamadım daha.. belki normaldir böyle olması bilemiyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki ülkeden ülkeye fark ediyordur ambalaj bence bir web sitesine bak bayağı bir değişiklik yapmışlar canım:))

      Sil
    2. Pembe kaplı olan ürünün üzerinde dikkat edersen Catherine Arley Dynamic yazıyor. Aynı markanın fiyatı düşük olan başka bir markası. Benimde Romanyada bir akrabam var oda Dyamic alabiliyor sadece. Ambalajları dediğin gibi pembe. Tabi orada fiyatı ithal mal olduğu için buradan daha yüksek. Tereddüt etme. Alabilirsin.

      Sil
  2. Güle güle kullan canım 😊🤚

    YanıtlaSil
  3. Sana katılıyorum canım O kadar çok marka çıktı ki bu tür ürünler unutuldu oysa eskiden ben de severek alıyordum yine de değerleri akılda kalıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya başka marka yoktu ki Tokalon,catherine arley,verita,pastel,flormar o kadar işte:))

      Sil
  4. Tavsiye için teşekkürler.Özellikle eve paket geldiğinde bazı firmalarda ürün parçalanmış yada korunaksız geliyor.Ben bu konuya çok dikkat ediyorum.Sorunsuz elimize ulaşması çok önemli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kargo paketi sağlam olsun istiyor insan.

      Sil
  5. bu markanın hastasıyıım. (en son yazın gözüküyooo hihihi :)

    YanıtlaSil
  6. ilgimi çekmiyo ama ürünler güzelmiş,pudra,rimel,ruj,silky touch,parfüm,far,eyeliner,oje,hazal,demre ve sahara gibi vaaav😮 diyecek çok sayıda makyaj ve güzellik bakım ürünleri varmış..Bir de belki biliyosunuzdur, Catherine Arley'in gerçek ismi Pierrette Pernot'muş..20 Aralık 1924'te Paris'te doğan Fransız bir romancımış..Bu da çok ilginç aslında..😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyordum değerli katkılarınız için teşekkürler.

      Sil
  7. Türkiyede iken cok kullanirdim Avusturyada en azindan yasadigim bölgede görmedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yurt dışında da dynamic markası var diye biliyorum.

      Sil
  8. ürünlerini eskiden beri beğeniyorum ben de canım sevgiler....

    YanıtlaSil
  9. pudrasını senelerdir kullanırım:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende Catherine Arley pudrayı çok severim.

      Sil
  10. Ayy hiç kullanmadım ben ,bildiğim bir marka evet ama daha önce kullanmadim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok eskiden beri kullanırım Catherine Arley markasını.

      Sil
  11. Catherine Arley alışverişiniz hayli keyifli olmuş. Güle güle kullanın. Bize de anlatıyorsunuz ne güzel,fikrimiz oluyor sayenizde. :)

    YanıtlaSil
  12. Uzun zamandır ürünlerini kullanmamıştım.Satış yerlerini bir araştırayım ben :)

    YanıtlaSil
  13. benimde kullandığım en eski markalardan birisidir ama son yıllarda çok alışveriş yapmamışım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sık karşımıza çıkmadığı içindir canım.

      Sil