-->

adsense

22 Şubat 2013 Cuma

Eski Dostla Buluşma Catherine Arley Alışverişim

  Selam geçen gün bir arkadaşımla oturmuş konuşuyorduk şöyle eskilerden laf açıldı üniversite zamanlarında kullandığımız makyaj malzemelerinin arasında bir ruj vardı herkesde bulunurdu onun numarasını hatırlamaya çalıştık ben Catherine Arley 239 dedim oda Catherine Arley 122 hangisiydi bir türlü emin olamadık siz hatırlıyormusunuz o ruju?Şöyle kırmızı ve bordo arası bir renkti her genç kız kullanırdı sonra bir pudrası vardı ki artık klasik olmuştu..Neyse Catherine Arley markasını çok sevdiğimizi ama artık rastlayamadığımızı konuştuk birden arkadaşımın aklına bir fikir geldi web sitesine bakalım dedi..Hemen pc yi açtık ve bir sürprizle karşılaştık Catherine Arley'in web sitesinden online satışı var:)))Havalara uçtuk tabii hemen bir kaç sipariş verdik.Ama aklım o kadar çok üründe kaldı ki herhalde her ay bir kaç şey alırım.Catherine Arley kendini tamamen yenilemiş zaten piyasada çok sağlam bir yeri vardır. Dünyada 30  ülkede 32 yıldır tercih edilen bir marka, kim ürünlerinden kullanmamıştır ki şimdiye kadar..Online satışı olduğunu keşke daha önce öğrenmiş olsaydım.Şimdi gelelim aldıklarıma size sadece toplu halde bir görselini sunacağım çünkü hepsini tek tek denemek ve yazmak istiyorum bunlar benim için çok özel ürünler geçmişim saklı bu markada..
Harika görünüyorlar değilmi aldıklarım toplam 41.75 lira tuttu.40 lira üstü siparişleri Aras kargoyla ücretsiz gönderiliyor.Kargoya verildikten 2 gün sonra elime ulaştı ürünler.Güzelce paketlenmiş ve sapasağlam bir biçimde.Ürünlerde bir problem çıkarsa 7 iş günü içerisinde iade edebilirsiniz.Doğrusunu isterseniz öyle her siteden alışveriş yapamam ama Catherine Arley zaten güvenilirliğini kanıtlamış bir marka gönül rahatlığıyla aldım istediklerimi..Aklımda kalan ürünleride en kısa zamanda almayı planlıyorum.Sizde Catherine Arley'in yeni ürünlerinden almak istiyorsanız buradan .Sevgiler...

3 yorum:

  1. Catherine Arley benim en çok sevdiğim ve de genelde zor bulduğum markalardan biridir. Bir allık almıştım bir zamanlar kahverengi parıltılı hala en sevdiğim üründür kendisi. Ama rujunu falan aldığımı hiç hatırlamıyorum. Bulunduğum ülkede de var ama kapları değişik pembe o yüzden güvenip de alamadım daha.. belki normaldir böyle olması bilemiyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki ülkeden ülkeye fark ediyordur ambalaj bence bir web sitesine bak bayağı bir değişiklik yapmışlar canım:))

      Sil
    2. Pembe kaplı olan ürünün üzerinde dikkat edersen Catherine Arley Dynamic yazıyor. Aynı markanın fiyatı düşük olan başka bir markası. Benimde Romanyada bir akrabam var oda Dyamic alabiliyor sadece. Ambalajları dediğin gibi pembe. Tabi orada fiyatı ithal mal olduğu için buradan daha yüksek. Tereddüt etme. Alabilirsin.

      Sil


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.