-->

adsense

16 Ocak 2013 Çarşamba

Yves Rocher Sexy Pulp Ultra Hacim Maskara Denedim


    Bildiğiniz gibi Yves Rocher bitkisel uzmanlığı'nın mükemmel bir örneği,kapsamlı ve doğal formülüyle tüm kadınlar için ulaşılabilir fiyata olmasıda en büyük artısı..Türkiyenin bir çok.noktasında satış mağazaları var.Aynı zamanda markaya online alışverişlerinizle de ulaşabilirsiniz.Yves Rocher müşteri memnuniyetini önde tutan bir marka alışverişlerde verilen hediyelerde cabası..Bu markanın ambalaj dizaynları özellikle ilgimi çekiyor gerçekten çok zevkli dizayn edilmiş ürünler aynı zamanda doğal,sağlıklı daha ne olsun.. Rimel arayışlarımda yeni bir ürün denemekteyim yaklaşık bir ay oldu deneyeli artık hakkında bir şeyler yazabilirim.Şimdiye kadar kullandığım rimeller içinde en çok memnun kaldığım bu diyebilirim.Kıvrımlı bir fırçası var.Böylece en diplere ulaşabiliyor ve kirpikleri hem uzatıyor hemde dolgunlaştırıyor.Benim kirpiklerim kısa olmasına rağmen iki kat sürdüğümde kaşlarıma kadar değiyor bu rimelle.Takma kirpik etkisi çok güçlü hatta bir iki arkadaşım takma kirpikmi taktın diye sordu.Kirpikleri birbirine yapıştırmıyor buda benim için çok önemli, sonsuza doğru uzayan tektek kirpikler... Kremsi bir yapısı var buda kirpikleri ağırlaştırmıyor ve hacim kazandırıyor.Mavi ve kahverengi renkleride mevcut ama ben siyahtan vazgeçemiyorum.

    İçeriğinde Brezilya palmiyesi Bal mumu, Akasya Reçinesi ve Pirinç Reçinesi var.Yine içeriğindeki yatıştırıcı Peygamber Çiçeği Suyu ürünün hassas göz bölgesinde hiçbir tahriş yaratmadan rahat kullanımını sağlıyor.Oftalmolojik olarak test edilmiş. Yves Rocher ürünlerinin bitkisel olmasını seviyorum  yüzüme sürdüğüm onca şeyin bitkisel olduğunu düşünmek en azından içimi rahatlatıyor.Ben aldığım da fiyatı 44 liraydı ama indirim zamanlarında alınıp stok yapılabilir.Mutlaka denenmesi gereken bir ürün olarak düşünüyorum.Sevgiler...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.