Yves Rocher Pur Bleuet göz makyaj temizleyici

Yves Rocher Göz Makyaj Temizleyici 

Yves Rocher ürünlerini sevenler cilt bakımında mutlaka Yves Rocher Göz Makyaj Temizleyiciyi denemişlerdir.

Neden Yves Rocher ürünleri

Yves Rocher ürünleri 1959 yılından itibaren doğallığa önem vererek çevreye duyarlı bir biçimde ürünlerini üretmektedirler bu açıdan kendi bakımı kadar doğal çevreyi de önemseyen şehirli modern kadınların ilk tercihi olmaktadır.

Yves Rocher Göz Makyaj Temizleyici yorumu

Yves Rocher Pur Bleuet göz makyajı temizleyicisi Yves Rocher ürünleri arasında ilk denediğim ürünlerden birisi.Aslında pek göz makyaj temizleyici kullanmam temizleme jelini tüm yüzümde kullanırım ama evde de mutlaka bir göz temizleyici bulundururum çünkü eve gelip isteyenler olabiliyor.

Yves Rocher Göz Makyaj Temizleyicisini aldıktan sonra bir kenara atmıştım.Bir gün  bana gelen bir arkadaşım makyajını silmek için istedi.Sonra yanıma geldi ve ya bu ne güzel bir şeymiş dedi.Bende merak edip ertesi günü kullandım gerçekten çok beğendim.

Yves Rocher Göz Makyaj Temizleyicisi kullananlar

Pamuğa biraz döktüm gözüme sürmemle birlikte bütün o boyalardan hemen kurtuldum.Çok yoğun göz makyajı yaparım ve temizlerken mutlaka biraz kalır ama bu ürün hiç zorlanmadan hemen temizliyor.

Yves Rocher Göz Makyaj Temizleyici özellikleri


Yves Rocher Göz Makyaj Temizleyici çift dokulu formüle sahip,ekspres bir temizlik vaat ederken cildi de yumuşacık yapıyor.Kullanmadan önce çalkalamak gerekiyor.

Yves Rocher Göz Makyaj Temizleyicinin içeriğinde bulunan Mavi Kantaron çiçeği göz çevresini yatıştırıyor.

Cilt bakımınızda makyajınızı temizledikten sonra yüzde yağlı bir his bırakmıyor ve tekrar yıkamak gerekmiyor.Ciltte herhangi bir hasara neden olmuyor çok hassas ciltler bile kullanabilir kanımca.

Yves Rocher ürünlerinden Yves Rocher Göz Makyaj Temizleyici en yoğun göz makyajını bile iz bırakmadan temizliyor.Suya dayanıklı makyajı kolayca temizlemek üzere formüle edilmiş zaten. Kokusu çok çok hafif yok gibi ayrıca göz yakmıyor,yağ bezesi oluşturmuyor.Çok hızlı bir şekilde makyajınızdan kurtulurken gözlerinize de nazik davranmak istiyorsanız deneyebilirsiniz.

Yves Rocher ürünlerini cilt bakımında kullanmayı sevenler Yves Rocher Göz Makyaj Temizleyici kirpikleri dökmemesi,göz yakmaması,kolayca en ağır makyajları temizlemesiyle favori göz temizleyicim oldu.Kirpiklerinizde muhteşem bir etki yaratmak isterseniz kozmetik blogumuzdaki en sevilen Yves Rocher Sexy Pulp Rimel makalemizi okumalısınız.

20 Yorumlar

  1. Bir kez kullanıp begenmiştim, yeni ürünleri denedigim için kullanmadım tekrar ama favorilerimden :)

    YanıtlaSil
  2. Severim bunuda denedim ilk baştaki formüllerine göre kat kat güzelleşmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım gitgide Yves Rocher kendini geliştiriyor.

      Sil
  3. gözlerini temizlemek isteyen bayanlar için mavi kantaron çiçekli doğal yöntem..😊

    YanıtlaSil
  4. Göz makyajını kolayca temizlemesi güzelmiş. Güzler tahriş oluyor yoksa.

    YanıtlaSil
  5. bu aralar doğumgünleri anneler günü falan derken tam bir yves rocher abonesi oldum...teşekkürler sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Yves Rocher kampanyaları insanı çekiyor.

      Sil
  6. Çok yoğun makyaj yapan bir değilim. Yapınca da göz makyajını ön planda tutarım. O yüzden göz makyajı temizleyicisi benim için önemli. Çok teşekkürler canım :))

    YanıtlaSil
  7. Her ürünü kullanamıyorum ben göz makyajı için ..Diadermine de karar kıldım en son.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diadermini temizleyicileride bir ara kullanmış ve sevmiştim.

      Sil
  8. Yves markasını hep sizden duyuyorum. Etkili ve güzel ürünleri var sanırım. İhtiyaç olursa denemek isterim teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Yves Rocher ürünlerini çok severek kullanıyorum.

      Sil
  9. Yves Rocher ürünlerini severek kullanıyorum. Yves Rocher göz Makyaj temizleme ürününü kullanmamıştım aklımda olsun . 🤗 Blogunu gezerken çok zevk alıyorum. Sayende Acayip güzel ürünlerle tanışıyorum. Emeğine sağlık canım 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın bende senin bloguna bayılıyorum iyi ki varsın headerımın yaratıcısı arkadaşım.

      Sil
  10. Ben pek kullanmam ama erkeler de sonuçta makyaja önem vermeye başladılar özellikle setler zaman geçirenler sonuçta faydalı bir yazı olmuş teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erkeklere makyaj değilde bakım yakışıyor tabiki.

      Sil