-->

adsense

16 Ocak 2013 Çarşamba

Yves Rocher Pur Bleuet Ekspres Göz Makyaj Temizleyici Denedim

 Ekspres Göz Makyaj Temizleyici
Yves Rocher'a yeni üye olduğumda ikinci alışverişte bu ürünü hediye etmişlerdi.Aslında pek göz makyaj temizleyici kullanmam temizleme jelini tüm yüzümde kullanırım ama evdede mutlaka bir göz temizleyici bulundururum.Çünkü eve gelip isteyenler olabiliyor.Bu ürünü aldıktan sonra bir kenara atmıştım.Bir gün  bana gelen bir arkadaşım makyajını silmek için istedi.Sonra yanıma geldi ve ya bu ne güzel bir şeymiş dedi.Bende merak edip ertesi günü kullandım gerçekten çok beğendim.Pamuğa biraz döktüm gözüme sürmemle birlikte bütün o boyalardan hemen kurtuldum.Çok yoğun göz makyajı yaparım ve temizlerken mutlaka biraz kalır ama bu ürün hiç zorlanmadan hemen temizliyor.Ürün çift bazlı.Kullanmadan önce çalkalamak gerekiyor.Makyajınızı temizledikten sonra yüzde yağlı bir his bırakıyor ama  yıkandıktan sonra o yağlı his geçiyor.Aslında durulamayın diyorlar ama bence durulama gerektiriyor.Ciltte herhangi bir hasara neden olmuyor çok hassas ciltler bile kullanabilir kanımca. En yoğun göz makyajını bile iz bırakmadan temizliyor.Suya dayanıklı makyajı kolayca temizlemek üzere formüle edilmiş zaten. Organik Peygamber Çiçeği suyu içeren formülü ile göz makyajınızı temizlerken hassas göz çevrenizi  rahatlatıyor.Kullanmadan önce çalkalamak gerekiyor.Fiyatı 20 küsur lira galiba dediğim gibi bana ikinci alışverişimde hediye verilmişti.125 ml lik şişelerde ambalajlanmış çok da büyük değil ama uzun süre gidiyor.Kokusu çok çok hafif yok gibi yani. Çok hızlı bir şekilde makyajınızdan kurtulurken gözlerinize de nazik davranmak istiyorsanız deneyebilirsiniz bence.Sevgiler...

Resim Yves Rocher resmi sitesinden alınmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.