-->

adsense

5 Ocak 2013 Cumartesi

Yves Rocher Göz Altı ve Kusur Kapatıcı

Selam bence bloggerlar denedikleri ürünleri anlatarak paramızın boşa gitmemesini sağlıyorlar.Artık yeni bir şey alırken  nete mutlaka bakıyorum, bakmadan aldığımda hayal kırıklığı yaşayabiliyorum.İşte gene alışverişe çıktığım bir günde evde kapatıcım olduğu halde bu kapatıcıya rastladım ve aldım az bir parada vermedim 44 liraydı sanırım.Sonra eve gelince paketini açmadan nete girdim ve yorumlara baktım eyvah dedim ben ne yaptım.Canım belkide ben beğenirim dedim ve paketi açtım.Ürünün içeriğinde misk gülü yağı,şam gülü özü ve gülsuyu var.Kavanoz içinde ve 5 gram.Açık ve orta renkleri mevcut ben açığını aldım.Kokusu çok hafif, güzel zaten fazla parfümlü olmasın leke yapabilir.
Ama ürün çok sert elinize gelmiyor alıpta gözünüze sürmeniz için savaş veriyorsunuz ve benim istediğim gibi kapatmadı.Çok kuru altına mutlaka krem sürmelisiniz.Gözünüzde pütür pütür oluyor.Belki çok genç ciltlerde hafif bir kapatıcı olarak kullanılabilir.Ama benim cildimde istediğim sonucu alamadım.Yani bir daha bu ürünü alacağımı sanmıyorum.

Resim Yves Rocher resmi sitesinden alınmıştır.

4 yorum:

  1. aynen oyle ben arasdırıpta alıyorum yada oradakılere soruyorum memnun kalan varmı dıye mutlaka sende oyle yabmalısın aslında guzel dogal urunler satıyor yves ama memnun kalınmıcak seylerde vardır mutlaka , putur putur hıs varsa tanıdıgın genc bırıne verırsın heralde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın sanırım genç ciltler için olan bir ürünü aldım araştırmadan almamak gerekiyor.

      Sil
  2. Biraz kalın bir ürün bu bencede.
    Ablam kullanıyor,bende onun yanındayken kullanıyorum ama pek sevmedim.Gerçi ben Mac'İnkini de sevmedim.

    Kelebekciğim Yvesh Rocher ürünleri tanıtmanı sevdim bende çok severim Yvesh Rocher'ı çünkü.
    takipleşmek dileğiyle tekaska.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. göz altlarım yağlı benim :D vıcık vıcık böyle. bu kapatıcı bene çokta kötü değil. biraz sıcak biryerde durunca zaten sıvılaşıyor. elimin de ısısıyla göz altıma geçip süngerle dağıtıyorum. bitince yine pek almam pahalı :D ama memnunum :P

    YanıtlaSil


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.