morfose keratinli saç serumu


Morfose Keratinli Saç Serumu 

Adnan Akat kozmetiğin ürettiği morfose keratinli saç serumu özellikle kuaför salonlarında,kuaför malzemesi satılan depolarda,internetten siparişle bulunabilecek bir ürün.

Morfose serum kuaförlerde ne kadara satılıyor?

Morfose saç serumu ben kuaförümden 2013 yılında 30 liraya aldım.Yazımı güncellediğim için şu andaki fiyatını bilemiyorum fakat sanırım kuaförümün isteyeceği fiyat 200 lira civarında bir rakama denk gelir.Kuaförlerden almanızı tavsiye etmem çünkü depolarda asıl fiyatından alabilirsiniz ancak.Ben bu ürünü kuaförümden aldıktan sonra depoda  12 liraya satıldığını öğrendim.Tahmin edeceğiniz gibi oldukça canım sıkıldı.

Morfose Serumun etkileri nasıl?

Saçlarım son boyatmamda yandığı için berbat durumdaydı.Uçlarından biraz kestirdim ama hala 4 parmak kadar yanık bölge var.Kuaförüm bu serumu önerdi.

Morfose keratin saç serumunu sevdim mi?

Evet kesinlikle sevdim.
1-Saçlarımın lastiksi görünümü gitti gayet sağlıklı gibi duruyor.

2-Saç kremi kullanmıyorum saçlarımı yıkadıktan sonra 2 damla serum sürünce gayet kolay açılıyor.Serum ıslak yada nemli saça uygulanıyor.Saçı sonrasında yıkamıyoruz.

3-Saç ucu kırıklarını düzeltiyor.

4-Saça ipeksi bir görünüm veriyor.

5-Günlük kullanım ile saçlar düzleşiyor.

6-Bir kaç arkadaşım daha kullandı ve çok memnun kaldıklarını söylediler onların saçında kırıkları vardı ve  yok olmuş.

7-Saçınız nemliyken bir iki damla sürüp fön çektiğinizde uzun süre bozulmuyor.

8-Serum jel kıvamında hafif ve hoş bir kokusu var şampuan gibi...75 ml.lik şık ambalajında bir iki damla alacağınız için uzun müddet gidiyor.

morfose keratinli serum gratis,morfose keratin complex,morfose saç serumu gratis,morfose keratin fön suyu,saç bakım ürünü,yanık saçlar için çözüm,yanık saçlar nasıl düzelir,yanmış saçlar nasıl onarılır,morfose keratinli saç serumu


47 Yorumlar

  1. guzelmıs ozellıklerı bununda ıyı gnlerde bıtır avonun serumu var bendede 7 tl ye aldım 30 ml tavsıye ederım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende kullanmıştım argan yağlı olanı güzel oda.

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet toptancı olduğu için daha uygun fiyata alabilir kuaförüm büyük ihtimal bir kaç tane aldığı için böyle pahalıdır ama söylemeniz iyi oldu toptancılara bir soruyum:))

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Bayan kuaforleri bunu hep yapiyorlar. Onlar da tek tek almiyor emin olun kuafor malzemeleri satan yerlerden toplu aliyorlar hemde bizden cok daha uyguna . Ben tek bu urunu kuafor malzemesi satan yerden 10 liraya almistim toptan alip almamakla ilgisi yok aslinda internette alisveris yaptgm bir site de 12 lira gakba fiyati .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız galiba biraz fazla para vermişim

      Sil
  5. Kuaför'ün bir kaç tane aldığı için fiyat öyle değil... Kuaförün tabiki bu fiyat'a almıyor :S
    Kuaförlere neden bu kadar güvendiğinizi anlayamıyorum?? Bak sen nasıl iyi niyetliysen tek tek aldığından bu fiyattır kesin diyorsun. Öyle değil bu işler bu zamana kadar hiç iyi niyetli bir kuaför görmedim,tek tüktür...arkadaştır es dostur.Bak 23 yaşındayım annem o kuaför koltuğna oturtup benim ilk saçımı kesen kişi 19yıl sonunda bana yalan söyledi sen misin bunu yapan dedim.Kendim boyadım fönüme kadar kendim çekiyorum bakım mı? Hepsinden daha iyiyim saçımı bile artık kendim açıyorum,anlayacağın kendi kendimin kuaförüyüm..
    Her hafta kuaföre malzeme satan birileri gelir onlarda gayet ucuz fiyattan satarlar ve sonrasında ihtiyacı olmayanın bile aklına girip o fiyattan satarlar banada 3 ay önce gittğim kuaför 20tl demişti.Ben 10 tlye alıyorum dedim ve yüzünün ifadesini artık sen düşün bunların hepsi böyle...Toptancılarada sormana gerek yok internette kuaför malzemesi satan tonla uygun site var blogun varsa onlarıda araştırabilirsin sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet haklı olabilirsiniz teşekkürler en kısa sürede bakacağım:))

      Sil
    2. İyi Size 10 lira demiş bna 50 lira dedi hemde arkadaşım

      Sil
    3. İyi Size 10 lira demiş bna 50 lira dedi hemde arkadaşım

      Sil
  6. kuaförlerde biraz pahalı oluyor sanırım böyle şeyler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya evet toptan satan yerlerden almalı aslında:))

      Sil
  7. Çok kullanışlı bir ürüne benziyor tavsiye için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  8. Tavsiye için teşekkürler 😊

    YanıtlaSil
  9. Not alıyorum. Şu aralar saçlarımın çok ihtiyacı var. Teşekkürler..

    YanıtlaSil
  10. Morfoseda güzel bir marka hakkını verir urunlerının.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet morfose hakikaten güzel ürünler çıkarıyor.

      Sil
  11. Bir çok olumlu özellik bir arada..
    Ürünü not aldım.teşekkürler

    YanıtlaSil
  12. Aklımızda olsun.Detayli paylaşım olmuş.Emegine sağlık canim❤

    YanıtlaSil
  13. ay ne güzel kretanli saç serumu..🙂biz saç kremi kullanıyoz ama dökülüyo sona saçlar, saç serumu hiç kullanmadık,bi de yanmış saç ne demek di,güneş yanığı gibi bişey mi? saçım yanık deil ama ürün güzele benziyo bence,emeğinize sağlık..✔😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dökülme problemi oluyor zaman zaman yapacak çok bir şey yok aslında.

      Sil
  14. Bu ürünü bende kullandım ve kokusu çok güzel.Dediğin gibi kuaför pahalı satmış gıcıklar.Normalde 12 tl küsür diye biliyorum.

    YanıtlaSil
  15. Ne yazık ki boyama kaynaklı zarar gördüğü için omuz hizasında kestirmek zorunda kaldım belimde olan saçımı.Buna bir bakayım ben ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Of nasıl üzülüyor insan tam belinde iken kısaltınca saçlarını.

      Sil
  16. 12 TL'lik ürünü 200 TL'ye satıyor kuaför demek. Yazık çok üzülüyorum böyle şeylere. O yüzden her konuda geleneksel yöntemlerden şaşmıyorum. Saçım kötüleştiyse, ev yapımı maskeler kullanıyorum Cildimin bakıma ihtiyacı varsa peelinge kadar her şey evde hazırlanabiliyor. Gerçekten de faydalı oluyor. Bu bahsettiğiniz ürün de mutlaka faydalıdır. Ama ben bu şekilde mutluyum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok almamak gerekiyor öyle her yerden dikkatli olmak gerekiyor.

      Sil
  17. Sitenizi yeni fark ettim ve hemen takibe aldım, benim siteye de beklerim, geniş kitleler oluşturmak daima güzeldir...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
  18. Fiyatına baktım gayet uygunmuş. Ombreden dolayı kuru saçlarım tam da böyle bir ürün arıyordum teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  19. Markayı daha önce kullanmıştım Bu ürünü kullanmadım İhtiyacım olunca ben de deneyeceğim

    YanıtlaSil
  20. Cokfaydali bir ürünmüs canim 😊

    YanıtlaSil
  21. Bunu değil ama sarısını kullandım bende, güzeldi. Bende kuaförden almıştım ve fiyat çok farklıydı. Dediğin gibi depolardan, kozmetik marketlerden almak daha mantıklı.

    YanıtlaSil
  22. Morfose serumu daha önce kullanmadım ama deneyebilirim 🌸

    YanıtlaSil
  23. bu markanın ürünlerini hiç denemedim ama ben de krem kullanmam bunu alabilirim:)

    YanıtlaSil
  24. merhabalar,

    bu ürünü hiç kullanmadım nasıl bir üründür.

    YanıtlaSil