adsense

9 Ocak 2013 Çarşamba

Morfose Keratinli Saç Serumu

Selam bugün size Adnan Akat kozmetiğin ürettiği morfose keratinli saç serumunu anlatmak istiyorum.Ben bunu kuaförümden 30 liraya aldım.Saçlarım son boyatmamda yandığı için berbat durumda.Uçlarından biraz kestirdim ama hala 4 parmak kadar yanık bölge var.Kuaförüm bu serumu bana önerdi hakikatende saçımın o lastikliği gitti kullanınca gayet sağlıklı gibi duruyor.Zaten üstündede ipeksi ve parlak saçlar elde edilir diyor.Saç kremi kullanmıyorum saçlarımı yıkadıktan sonra 2 damla serum sürünce gayet kolay açılıyor.Serum ıslak yada nemli saça uygulanıyor.Saçı sonrasında yıkamıyoruz.Saç ucu kırıklarını düzeltiyor.Saça ipeksi bir görünüm veriyor.Kırıkları anında kapatıyor.Günlük kullanım ile saçlar düzleşiyor.Bir kaç arkadaşım daha kullandı ve çok memnun kaldıklarını söylediler onların saçında kırıkları vardı ve anında kapatmış.Serum jel kıvamında hafif ve hoş bir kokusu var şampuan gibi...75 ml. lik şık ambalajında bir iki damla alcağınız için uzun müddet gidiyor.Sevgiler.

Resim Google görsellerden alınmıştır.

9 yorum:

  1. guzelmıs ozellıklerı bununda ıyı gnlerde bıtır avonun serumu var bendede 7 tl ye aldım 30 ml tavsıye ederım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende kullanmıştım argan yağlı olanı güzel oda.

      Sil
  2. merhaba bu serumu ben de kullanıyorum avonunkine göre bundan daha çok memnun kaldım yalnız ben kuafor malzemeleri toptancısından 12tl'ye alıyorum 30 cok fazla gibi geldi başka yerlere bakmanızı öneririm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet toptancı olduğu için daha uygun fiyata alabilir kuaförüm büyük ihtimal bir kaç tane aldığı için böyle pahalıdır ama söylemeniz iyi oldu toptancılara bir soruyum:))

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Bayan kuaforleri bunu hep yapiyorlar. Onlar da tek tek almiyor emin olun kuafor malzemeleri satan yerlerden toplu aliyorlar hemde bizden cok daha uyguna . Ben tek bu urunu kuafor malzemesi satan yerden 10 liraya almistim toptan alip almamakla ilgisi yok aslinda internette alisveris yaptgm bir site de 12 lira gakba fiyati .

    YanıtlaSil
  5. Kuaför'ün bir kaç tane aldığı için fiyat öyle değil... Kuaförün tabiki bu fiyat'a almıyor :S
    Kuaförlere neden bu kadar güvendiğinizi anlayamıyorum?? Bak sen nasıl iyi niyetliysen tek tek aldığından bu fiyattır kesin diyorsun. Öyle değil bu işler bu zamana kadar hiç iyi niyetli bir kuaför görmedim,tek tüktür...arkadaştır es dostur.Bak 23 yaşındayım annem o kuaför koltuğna oturtup benim ilk saçımı kesen kişi 19yıl sonunda bana yalan söyledi sen misin bunu yapan dedim.Kendim boyadım fönüme kadar kendim çekiyorum bakım mı? Hepsinden daha iyiyim saçımı bile artık kendim açıyorum,anlayacağın kendi kendimin kuaförüyüm..
    Her hafta kuaföre malzeme satan birileri gelir onlarda gayet ucuz fiyattan satarlar ve sonrasında ihtiyacı olmayanın bile aklına girip o fiyattan satarlar banada 3 ay önce gittğim kuaför 20tl demişti.Ben 10 tlye alıyorum dedim ve yüzünün ifadesini artık sen düşün bunların hepsi böyle...Toptancılarada sormana gerek yok internette kuaför malzemesi satan tonla uygun site var blogun varsa onlarıda araştırabilirsin sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet haklı olabilirsiniz teşekkürler en kısa sürede bakacağım:))

      Sil
  6. Hanımlar http://www.hizlial.com/morfose-keratinli-sac-serumu-siyah-75-ml/08.902.0001.0677 hızlıal.com sitesinde 13.06 tl üstelik kargo bedava.Bilginize.Bende oradan sipariş ettim

    YanıtlaSil

Adsense


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.