-->

adsense

20 Ocak 2013 Pazar

Maybelline Affinitone Fondöten Denedim


 Selam uzun zamandır farklı fondötenler deniyorum en son denediğim ise Maybelline Affinitone Fondöten.Doğrusunu isterseniz fiyatına göre performansını çok iyi buldum.Sanırım 18 liraydı fiyatı.Yapay pigmentlerin verdiği maske görünümü yerine ten renginin doğal güzelliğini ortaya çıkarıyor bu ürün.İçeriğinde E vitamini mevcut ,cildi koruyor ve nemlendiriyor.Aynı zamanda yumuşak bir formülü var ve orta ayar bir kapatıcılık sağlıyor.Cilde uyumlu tam 7 rengi var bendeki Creamy Beige cilt tonuma uydu.İçeriğinde opak tanecikler olan sağlıksız fondötenler yerine cildin nefes almasını sağlayan bu tür fondötenler kullanmakta fayda var.İçeriğinde fokus jeller olan ürünleri tercih etmeliyiz çünkü bu tür ürünler gözeneklerin açık kalmasına,cildin nefes almasına,nem dengesini korumasına yardımcı oluyor.Bu fondöten akışkan yapılı dikkat etmezseniz dökülebilir.Karma ve yağlı ciltler için çok uygun bence çünkü sürüldükten sonra mat bir görünüm elde ediliyor.Kalıcılığı fena değil tabii üstüne pudra sürmek gerekiyor.Biraz pembe alt tonlu bir renk bendeki ben sevdim.Ciltte bütünleşiyor güzel bir renk bütünlüğü yaratıyor.Kapatıcılığı orta ayar diyebiliriz.Sünger ile uygulanırsa bence daha iyi sonuç alınabilir zira fırça için fazla akışkan.Çok doğal bir görünüm veriyor.Özellikle yaz aylarında kullanılabilir.Uzun süredir kullandıklarımın arasında en çok sevdiklerimden biri diyebilirim.Pudrasının ambalajı çok hoş.İçinde süngeri ve aynası var.Fiyatı tam hatırlamıyorum ama uygun.Ben fondötenle aynı rengi aldım.Çok memnun kaldım mı eh işte yüze süngeriyle sürünce böyle ince tanecikler kalıyor yüzünüzde fırçayla sürünce ve çok az olunca  biraz daha iyi oluyor gibi.Biraz fazla sürünce yüzünde pudra olduğu çok net anlaşılıyor ben fondöteni daha başarılı buldum.Sevgiler..



4 yorum:

  1. bende 2 sinide kullanıyorum şuan hatta blogta çok yakında yazısınıda hazırlayacağım.Fondotöne bayılıyorum ama pudradan çok iyi randıman alamadım sanki:( takipteyim hayırlı olsun buarada canım blogun (: banada beklerim www.sherfinka.com

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ediyorum.Tabiiki geleceğim ziyaretine.

    YanıtlaSil
  3. Fondötenim bitmek üzere, hangi fondötene geçiş yapsam diye düşündüğüm bir sırada bu yazıyı okumak iyi geldi teşekkürler :)

    http://tasarimyagiyor.blogspot.co.at

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende artık bir şeyler almadan önce bloglara mutlaka bakıyorum çünkü bakmadan aldıklarımda hüsrana uğrayabiliyorum.Yardımcı olabildiysem sevindim.Sevgiler

      Sil


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.