-->

adsense

29 Ocak 2013 Salı

Liebster ödülüm ve mim sorularım


 
 Selam sevgili gezgin portakal gonca gp beni mimlemiş bu benim ilk mimim ve çok mutlu oldum teşekkürler canım.Liebster award adlı  takipçi sayısı 200 ün altında olan yeni bloglar için bir destek projesi geliştirilmiş.Bu soruları bana  yollayarak gonca gp bana bir ödül vermiş oldu.Onun sorduğu 11 soruyu cevapladıktan sonra  kendim hakkında 11 gerçeğide yazmalıyım.Sonrada bu mimi kurallar gereği 11 blog yazarına yöneltiyorsunuz.İşte sorularım ve cevaplarım:
- Burcunuz nedir?
Yay burcuyum.Bazen kendimden korkuyorum ya.Hakikaten ilginç bir burç ve ben her özelliğini taşıyorum.Özelliklerine örnek vermek gerekirse uzakları,din adamlarını,filozofları,gezginleri ve hacıları ifade eder.Böyle din adamı falan dediğime bakmayın ya aşırı dindar yada tamamen dinden uzaktadır.Asla baskı altına gelemez,kendini hapiste gibi hisseder.Patavatsızlığa varan açıksözlülüğüyle kırıcı olabilir.En büyük derdim de bu bir kere düşünerek konuşabilsem.Aklına koyduğunu er yada geç gerçekleştirir.Hayata pembe gözlüklerle bakar.Çok çabuk bıkar aniden çeker gider.İnce eleyip sık dokumaz aşık olduğu an evlenebilir.Dolayısıyla erken boşanabilir. Hem kendisini hemde etrafındakileri çok mutlu eder çok keyifli bir arkadaştır.
- Evde en çok hangi eşyanızı kaybedersiniz?
Ben bir şey kaybetmem ama eşim durmadan gözlük,anahtarlık kaybeder ve biz de ailecek arama turuna çıkarız.
- Dönüp dönüp okuduğunuz bir kitap varmı? varsa adı nedir?
Ya kitap olmazsa nefes alamam.Bayıldığım kitaplar arasında Maeve Binchy' İtalyanca aşk başkadır' ilk sıradadır diyebilirim.
- Dışarı çıkarken yanınıza almadığınızda rahatsız olduğunu bir eşya
Anahtarlığım,sigaram,naneli şekerim.
- Kalbinizi kıran ama görüşmek zorunda olduğunuz birine nasıl davranırsınız?
Ne yazık ki böyle durumlar çok sık oluyor ve ben kalbimin kırıldığını herkesten farklı şekilde ifade ederim.Benim kalbimi kırdıktan sonra zaten o iş bitmiştir yok gibi davranırım ancak iş dolayısıyla konuşmak gerekirse meramımı bir cümle ile bildiririm.
- Yolda giderken size biri laf atsa tanışmak istese ne yaparsınız?

Duymazdan gelirim.
- En çok kullandığınız aksesuar nedir?
Şapka
- Kalabalık bir ortama girdiğinizde ayağınız kaydı düştünüz ne yaparsınız?
Gülerim.Zaten biraz sakarım.
- İzlediğin ve etkisinde kaldığın bir film varmı?
Kelebek etkisi belli değilmi?
- Günde kaç saat bilgisayarda vakit geçirirsiniz?
Bazen 15 dakika bazen 4 saat işime bağlı.
- En sevdiğin renk hangisidir?
Koyu kahve,ekru
 Şimdi hakkımdaki 11 gerçeği yazmalıyım:
1-Yaşlanmaktan çok korkuyorum.Estetik yaptırmak istiyorum.
2-Fareden çok korkarım.
3- Artık haberleri izlemek kalbimi ağrıtıyor.Çoğu zaman izlemek istemiyorum.Yurdum insanı beni üzüyor.
4-Dünyada en çok kızımı seviyorum.İyiki var.
5-Sosyal faaliyetlerle uğraşmaya bayılıyorum.Birilerine yardımım olursa çok mutlu oluyorum.
6-Makyajsız dışarı çıktımmı kendimi mutsuz hissediyorum.
7-Gezmeye bayılıyorum ve en büyük hayalim bir gün yurt dışına çıkıp diğer ülkeleri görmek.
8-Televizyonda reklam izlemeyi çok seviyorum.
9-Tatlıya bayılıyorum.Bir yaş pastayı tek başıma yiyebilirim.Hayır kilolu değilim.
10-Arkadaşlık benim için çok önemli ama çok fazla arkadaşım yok.
11-Çok hırslı olduğumu kabul ediyorum.
Ve işte ödül mimi gönderdiğim arkadaşlarım.Cevaplarını çok merak ediyorum.

Gök delindi tasarım yağıyor

ema angelova
sherfinka
selin artun
kübra baran
selinsel
Pelin Önür
Begum Salurvan
eyireltia



Sorular şunlar:Farklı soru bulamadım kusura bakmayın:
Burcunuz nedir?
- Evde en çok hangi eşyanızı kaybedersiniz?
- Dönüp dönüp okuduğunuz bir kitap varmı? varsa adı nedir?
- Dışarı çıkarken yanınıza almadığınızda rahatsız olduğunu bir eşya
- Kalbinizi kıran ama görüşmek zorunda olduğunuz birine nasıl davranırsınız?
- Yolda giderken size biri laf atsa tanışmak istese ne yaparsınız?
- En çok kullandığınız aksesuar nedir?
- Kalabalık bir ortama girdiğinizde ayağınız kaydı düştünüz ne yaparsınız?
- İzlediğin ve etkisinde kaldığın bir film varmı?
- Günde kaç saat bilgisayarda vakit geçirirsiniz?
- En sevdiğin renk hangisidir?

Cevaplarınızı merakla bekliyorum.

17 yorum:

  1. Canım benim teşekkür ederim harika cevaplar vermişsin. Ödülün hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim benim için büyük zevkti teşekkürler

      Sil
  2. Herkese merhaba :) Ben ne yapıcağımı anlamadım, seve seve katılırım ama yapmam gerekeni çözemedim :)) Sevgili Kelebek Etkisi bana bir izah edebilirsen çok sevinirim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapacağın tek şey soruları cevaplandırmak ve kendin hakkında 11 gerçeği yazmak sonrada 11 farklı blog yazarına farklı soruda olabilir bunlarıda olabilir yollamak böylece ödülü kazanmış oluyorsun anladığım kadarıyla bu yeni açılmış blogların yazarlarının kendilerini tanıtması için geliştirilmiş bir şey teşekkürler canım

      Sil
  3. Cok tesekkür ederim, olabildigince hizli yanitlamaya calisacagim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. aaa çok şaşırdım teşekkür ediyorum hemen yazısını hazırlıyorum=))

    YanıtlaSil
  5. aklıma takıldı ödül denmiş anlamadım???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya canım bu sembolik bir şey yani bir blogger arkadaşın sana bu soruları yollayarak seni liebster ödülüne layık görüyor sonra sende 11 başka kişiyi layık görüp ödülü sembolik olarak onlara veriyorsun.sağol canım

      Sil
  6. merhabaa beni mimleişsin çok sevindim ancak şimdi evimde değilim 1 hafta boyuncada uzun zamanlı giremeyeceğim, evime döndüğümde mutlaka postumu yazıcam teşekkürler tekrar :)

    YanıtlaSil
  7. aa süper hayatımın ilk mimi, çok sevindim doğrusu:)çok teşekkür ederim, bu hafta sonu da dahil olmak üzere cevaplayacağım soruları, ama nerede cevaplayacağım onu anlamadım:( yani sana mı göndereceğim?kendi bloğumda mı yazacağım? yeni yeni sosyalleşen bir bloğumda ben:( yardım eder misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cevabı bloguna yazdım canım sağol

      Sil
  8. Teşekkür ederiiiiiimmm :)
    Hepsini teek tek cevapladım.Öpüyorum..

    YanıtlaSil


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.