-->

adsense

7 Ocak 2013 Pazartesi

D&R Kolajen (Anti-Aging) Serum

Selam artık benim gibi yaşınız ilerlemeye başlamışsa kırışıklıklar kaçınılmaz oluyor.Allaha şükür 20 yaşından beri kozmetiğe verdiğim paralar işe yaradı da şimdiye kadar bir kırışıklık problemim olmadı ama bu ay bir problemim çıktı.Kaş arasındaki çizgim daha önce belli olmuyordu ama nerdeyse 1 aydır iyice belirginleşmiş olduğunu fark ettim.Tabii çok üzüldüm ve arayışlara girdim.Eğer bu problemden tamamen kurtulamazsam botoks düşüneceğim galiba.Sonra www.renklifirsatlar.com dan bu kolejen serumunu öğrendim ve kullanmaya karar verdim.Neredeyse 2 haftadır kullanıyorum ve gözle görülür bir iyileşme gördüm.Serum anti kırışıklar için formüle edilmiş.Kırışıklıkları,ince çizgileri ve kazayağı görünümlerini azaltıyor.Cilt yaşlanmasında kaybedilen kolajenlerin yeniden yenilenmesine yardımcı oluyor.Cilt elaskiyet kazanıyor ve daha sıkı ve pürüzsüz oluyor.Temizlenmiş cilde uygulanıyor.Sabah ve akşam yüz ve boyuna masaj yaparak sürüyoruz.Ben gece ve gündüz kremimim üstüne sürdüm.İlk sürüşte biraz yapışkan bir his veriyor ama sonradan geçiyor.Ürün kokusuz akışkan jel dokulu, şeffaf renkli.Kapağındaki damlalıkla daha kolay kullanabiliyorsunuz.Ürün A.B.D den ithal edilmiş.Sevgiler.

Resim  www.renklifirsatlar.com sitesinden alınmıştır.

3 yorum:

  1. Buna denk gelmem muhteşem oldu, yaşanmışlık güzel de o kırışıklıklar olmasa daha güzel olacak...
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sana katılıyorum kremlerde ancak bikaç yıl geciktiriyor yılların izlerini keşke hep genç kalabilsek:)))

      Sil
  2. Yayın yapılalı epey olmuş güzel bir ürüne benziyor. Fiyat araştırması yapsam iyi olacak siteye bir girmeliyim;) Sevgiler.

    YanıtlaSil


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.