-->

adsense

22 Ocak 2013 Salı

Bitenler Ve Çöpe Gidenler-2

Selam blog açtığımdan beri evde ne yarım varsa deli gibi bitiriyorum.Önceki bitenler postumun üzerinden fazla geçmeden işte şimdi yeni bitenler...

Şimdi tek tek göz atalım.

ORAL-B PRO EXPERT ALKOLSÜZ AĞIZ ÇALKALAMA SUYU:İhmal edilmemesi gereken bir bakım hele benim gibi diş eti probleminizden sonra kullanmaya başlamayın bence.Etkileri ise şunlar:
  • İleride karşılaşabileceğiniz hassasiyet sorunlarına karşı korur
  • Diş fırçası ile ulaşılması zor alanlarda bakteri plağını azaltır
  • Bakteri plağına karşı 12 saat koruma sağlar
  • Diş eti problemlerine karşı korumaya yardımcı olur
  • Diş minesini korumaya yardımcı olur
  • Bakteri plağına karşı gün boyu korur
  • Nane tadıyla nefesinizi tazeler
ALIX AVIEN ASETON:Nemlendiricili olması güzel,kokusu çok yoğun birde şişenin üzerindeki korumayı çıkarıyım derken bir kaç kere yutma tehlikesiyle karşılaştım sonra attım gitti yeni aldığım asetonun üzerindeki korumada delik var çok kolay uygulanıyor bence bu soruna bir çare bulmaları gerekir yoksa yutanlar olacaktır.


 OPTIACTIV CALCIUM VE MAGNESIUM TABLETLERİ:Evet bir yaştan sonra magnezyum ve kalsiyum alımlarına dikkat etmek gerekiyor.Bu suda eriyen tabletler işime çok yaradı.

DALİN KIDS SAÇ VE VÜCUT ŞAMPUANI:Bunuda kızım bitirdi çok güzel kokusu var(kayısılı) ve vücudunda kuruluk yapmadı ama saçlarını çok sertleştirdi ve dolaştırdı.

CAPITOL LILIY BAYAN DEODORANTI:Kokusu muhteşem pudra gibi bayıldım.Bitmesine üzüldüm.
MAYBELLİNE VOLUME EXPRESS MASCAR:Yıllardır kullandığım mascaram artık ona veda ediyorum yerine başkalarını deniyorum.
İNCİ DİSK PAMUK:Kare pamuklar daha çok hoşuma gidiyor ama buda çok iyiydi.

BRAMLEY SWEET ALYSSUM VUCÜT YAĞI VE LOSYONU:Orta ayar diyebilirim nemlendirmesi için üst üste 2-3 kere sürmek gerekiyor.

ORIFLAME ESSENTIALS FACE MASK:E vitaminli bir maske yüzü yumuşacık yapıyor.

ELIDOR ONARICI VE YAPILANDIRICI BAKIM:Kızımın saçında kullandım ve taranmasını bir nebzede olsa kolaylaştırdı.Güzel.

ORIFLAME MATTE CONTROL FOUNDATION:Parlamayı önleyici zaten oriflame in makyaj malzemelerini seviyorum ama gene gidip cildime çok açık düşenini almışım.Güzeldi.

AVON COLOR TREND KAPATICI:Hafif ve güzel bir kapatıcı renginide beğendim,güzeldi.

ORIFLAME STUDIO ARTIST PRESSED POWDER:Gayet güzel kadife gibi yapan bir pudra birde açık rengini almamış olsaydım süper olurdu.

NEA NATURAL EYE CREAM:Bim den çok ucuza almıştım 6 lira gibi ama gayet güzel beğendim gözümde yağ butonu falan yapmadı sertifikalı doğal bir kozmetik ürün gece ve gündüz kreminide kullanmıştım onlarda güzeldi.

HOBBY FOOT CREAM:Bunu aldım ama eşimin ayakları daha sorunlu olduğu için ona kullanmasını söyledim ve bloguma yazacağım çok iyi gözlemle dedim.Ara ara sordum nasıl diye kullanıyorum dedi.Bitince nasıldı dedim erkek işte ne diyebilir'YA NE BİLİYİM BEN BİŞE ANLAMADIM'dedi.Galiba tekrar alıp gene kullanmam gerek ki size bir şeyler söyleyebiliyim hakkında.

DIADERMINE PARLAMAYI GİDERİCİ TONİK:Yazısını yazmıştım muhteşem bir ürün şurdaydı:
 http://kelebeketkisi39.blogspot.com/2013/01/diadermine-parlamay-giderici-tonik.html


Ah ne güzel evdeki bir sürü şeyden daha kurtuldummmm.İnşallah yenileri nasip olur.Sevgiler.









2 yorum:

  1. Merhabalar, Bloğunuzu tesadüfen buldum ve çok çok hoşuma gitti. Hemen arkadaşınız oldum. Böylelikle çok daha yakından bloğunuzu takip edeceğim.:)) Bu arada dediğiniz gibi belli bir yaştan sonra kalsiyum ve magnezyum alımına ihtiyaç duyuyoruz. Kullandığınız marka nasıl tavsiye eder misiniz. Doktora yazdırabiliyor muyuz..:))
    Çok çok teşekkür ediyorum..
    Siz de benim bloğumu ziyaret ederseniz çok çok mutlu olurum.:))
    Tanıştığıma çok çok memnun oldum. Selam ve sevgilerle..:))
    http://kediminhobidefteri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel düşüncelerin için teşekkürler canım vitaminlere gelince doktorun yazdığını sanmıyorum eczanelerden veya marketlerden ben bim ve A101 den almıştım.Bilirisn yaş ilerledikçe diz deki sıvı azalıyor ve ağrı yapıyor bu vitaminleri kullandıktan sonra geçti bu ağrılarım tavsiye ederim.tabiiki senin bloguna hemen bir ziyaret gerçekleştireceğim sevgiler..

      Sil


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.