-->

adsense

2 Ocak 2013 Çarşamba

Bitenler ve Çöpe Gidenler-1

Selam çok mutluyum çünkü ilk bitenler yazımı yazıyorum.Yılın ve benim ilk bitenler postumda bakalım neler varmış.

Evet baya çok olmuş aslında şimdi bunları tek tek anlatalım.








DEAR BODY DUŞ JELİ:Bu duş jelini kızım markette pembe pembe görünce bide kokusu pamuk şekeri gibi olunca almak istedi bende onu kıramadım fiyatıda çok ucuzdu.Ama kullanır kullanmaz kızımın ve benim vücudumuzda kaşıntı ve kuruluk başladı.Galiba çok hassas tenliyiz.Hemen başka bir şey almak için yves rocher'e gittim ve aşağıdaki duş jelini aldım.

YVES ROCHER JARDINS DU MONDE DUŞ KREMİ:Afrika kakaosu kokusu çok güzel hafif bir kakao gibi jel değil krem bu yüzden cildi kurutmuyor.Kızımın kaşıntıları bunu kullanınca geçti ve kampanyasıda vardı iki tanesini 15 liraya aldım.Memnun kaldım gene alabilirim ama yerine vanilyalı losyon ve duş jelini aldım daha kullanmadım bakalım yazısı daha sonra gelir.



A PLUS SAÇ KREMİ:Bunu da duş jeli aldığım sırada aldım üstünde tüm saçlara ipeksi bir yumuşaklık kazandırır diyor ama kızımın saçları çok ince telli ve uzun çok dolaşıyor her banyo ızdırap veriyor ve bu saç kremide derdimize bir çare olmadı.


HOBBY  SAÇ BAKIM MASKESİ:Buda kızımın saçları için denediğim bir ürün aslında çok da kötü değildi ama sorunumuza tam çare olduğunu söyleyemem.Ben kendi saçıma sürdüğümde yumuşacık yaptı.Nar özlü bir maske onarıcı ve canlandırıcı özelliğe sahip.600 ml bayağı uzun süre kullanılabiliyor.Yıpranmış saçlara sahipseniz deneyebilirsiniz fiyatı 5 liraydı sanırım.


RANİ KOHL SÜRME:Bunu da umreden gelen bir arkadaşım hediye getirdi ama kullanmak bir türlü nasip olmadı çünkü kurumuştu ve buda çöpe gidenler sepetine eklendi.






AVON GLİSERİNLİ EL VE TIRNAK KREMİ:Avon'un el kremleri zaten çok ünlü bu kremide uzun zaman önce alıp dolabıma koymuştum artık bitsin diye son zamanlarda kullandım.100 ml'lik ambalajında ve hoş bir kokusu var.Krem gliserin,kalsiyum ve e vitamini içeriyor.Cildi kurumaya karşı koruyor ve ellerinize nemi geri kazandırırken tırnaklarınıza da sağlıklı ve parlak bir görünüm veriyor Avon un bütün kremleri gibi buda güzeldi tabiiki gene alacağım.


DEXERYL KREM:Bu kremin yazısını zaten yazmıştım şurdan okuyabilirsiniz: http://kelebeketkisi39.blogspot.com/2012/12/dexeryl-krem.html











SENSODYNE HASSAS DİŞLER İÇİN DİŞ MACUNU:Son zamanlarda diş etlerimde problem çıkınca doktorun tavsiyesi ile kullanmaya başladım.Hassas dişler için gün boyu koruma sağlıyor.İçeriğindeki florür ile dişleri çürümeye karşı koruyor.Bir süre daha kullanmayı düşünüyorum.Allah kimseye diş ve diş eti ağrısı vermesin çok zor ya.










WELLA KOLESTON SAÇ BAKIM KÜRÜ:Bu da saç boyasının içinden çıkmıştı uzun süredir kenarda bekliyordu,bitiriyim dedim.Badem özlü bir krem nemli saça uygulanıyor,saçlarımı yumuşacık yaptı ben beğendim.


DIADERMINE YÜZ TEMİZLEME JELİ:Bu ürünüde detaylıca tanıtmıştım.Burdan lütfen:
http://kelebeketkisi39.blogspot.com/2012/12/yllardr-bir-suru-farkl-makyaj.html


AVON EYE LİNER VE FAR:Bu ürünü de alalı herhalde bir yıl oluyor ama çok kullandım uzun süre gidiyor.Koyu kahve tarafı eye liner açık renkli tarafı far ben far olarak değilde ruj olarak kullandım güzelde oldu yani hatta içinde hala varda ben sıkıldım artık çöpe gidiyor.

Yani bu bitenler postunu hazırlıycam diye uzun süredir kenarda bekliyen ürünleri bitirdim iyide oldu hani. Ah biz kadınlar alıp alıp bir köşeye atıyoruz.Paramıza yazık ama alışveriş etmeden duramıyoruz yaklaşık on tane el kremi kullanmamı bekliyor bu postlar sayesinde bitirebilirim belki bu günlük benden bu kadar kendinize iyi bakın.













2 yorum:

  1. mŞallah Daha nıce urunlEr bıtır inş :))
    saç maskesı olarak glıSs onerırm sana vede sıvı sprey sekılındekı urunlerıde şahane onlardanda denemelısın ..

    YanıtlaSil


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.