-->

adsense

15 Aralık 2012 Cumartesi

YVES ROCHER MAKYAJ PALETİ 2013 YILBAŞI HEDİYEM


Az önce kapım çaldı ve merakla beklediğim makaj paletim geldi.Uzun süredir kullandığım makyaj paletim dove'dan memnundum ama kaç yıl oldu artık renklerin modası geçmişti.Artık en moda renklerde yeni bir palet istiyordum ve bu kampanyayı yves rocher'ın facebook sayfasında görünce ani bir kararla almaya karar verdim.Ayın 13 ünde siparişi verdim ve bugün ayın 15 inde saat 12 olmadan elime geçti hızlı teslimatı seviyorum.Paket güzelce sarmalanmıştı.Makyaj paleti hakkındaki ilk izlenimlerimi sizlerle paylaşmak istiyorum.Kutusu kaliteli içindeki boyalar yerlerinden çıkabiliyor yani bitince mücevher sandığı olarak kullanılabilir.Sette 24 farklı renk far,24 renk gloss ve 6 renk allık var yani 54 farklı renk mevcut.Ayrıca 3 adet sünger far fırçası,1 adet allık fıçası ve 1 adet gloss fırçası var.Renklere gelince ben çok beğendim hepsi moda renkler farlar çok hafif ışıltılı pigment kalitesi iyi parlatıcıarın kokuları güzel,allık renklerine bayıldım tabiiki fırçaları kullanacağımı düşünmüyorum evdeki daha kaliteli fırçaladan kullanırım galiba daha denemedim tabiiki ama şimdilik çok hoşuma gitti elimde renklere baktım iyi gibi gözüküyor denedikçe yorumlarımı gene yazacağım.Paketin sağlam ve hızlı gelmesi ise benim için en büyük artı oldu.Ayrıca yanında 2 ayrı hediye ile geldi.Bu sarı kolye gayet güzel ve şık torbasında geldi, anında küçük kızım tarafından takıldı.

Bu manikür setide gelenler arasında ama ürünlerin içinde bulunduğu küçük çanta biraz yırtıktı buda beni üzdü doğrusu.İçinde resime görülen aynası yok şık bir tırnak keseceği, küçük törpü ve 1 kütikül iteceği var.

Birde yves rocher güzelliğin yeşil kitabı 2012 kitapçığı iliştirilmiş bu da yves rocher ürünleri hakkında bilgi sahibi olmam için iyi oldu.

Genel olarak setten memnun kaldım kullandıkça eksi olarak gördüğüm şeyleri sizlerle paylaşacağım.Bu palet benim için ilk yılbaşı hediyem oldu.İnşallah burdaki renkler gibi rengarenk bir yıl geçiririz hepimiz.


,
Resimler Yves Rocher resmi sitesinden alınmıştır.

6 yorum:

  1. oooo harika gülegüle kullan :)) O kadar güzel ki insan kullanmaya kıyamaz :))

    YanıtlaSil
  2. bu palet çok güzelmiş :) ben de sephoradan bi palet kazandım çok kullanışlı oluyor bu tarz paletler.. güle güle kullan..

    http://goncaninguncesi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum sizde güle güle kullanın

      Sil
  3. iştahımı kabarttı :) güle güle kullan ;)

    YanıtlaSil


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.