-->

adsense

8 Aralık 2012 Cumartesi

Ivana Sert Bizimlesin Kitabı

Selam bu kitabı yazın baya bi aradım en sonunda D and R da buldum.İnanın okurken her dakikasından büyük zevk aldım.Ivana yı severmisiniz sevmezmisniz bilmem ama moda ve güzellik açısından bütün bilgileri bu kitapta bulabilirsiniz.Kiatp önce ivananın yaşamının detaylarıyla başlıyor.Daha sonra stil sahibi olmanın ne demek olduğu ince ince işleniyor,alışveriş yaparken nelere dikkat etmeliyiz,gardırobumuzda bulunması gereken kurtarıcı kıyafetler,trendleri nasıl takip edersiniz,hangi renk hangi renkle kullanılır,makyaj kuralları ,aksesuarlar ve vücudunuzu tanımanız için bir test ve bütün vücut tipleri için uzun uzun doğru giyinme püf noktaları.Aradığınız her şey var kitapta.Sayfalar çok zevkli hazırlanmış ve ivananın çok şık kıyafetleriyle süslenmiş,okuması çok zevkli akıcı bir şekilde yazılmış.Bu kitabı okuduktan sonra doğru giyindiğimi anladım aynı zamanda bir çok yeni şeyde öğrendim önemli gördüğüm yerleri işaretledim ara ara bakıyor tekrar hatırlıyorum yani bir başucu kitabı oldu benim için.Kitapta aynı zamanda kusurlu bölgeleri gizlemek için bir rehberde var.Eski kıyafetlerinizi nasıl küçük değişiklerle modaya uygun hale getirirsiniz mesela küçük bir tüyo veriyim size eğer boynunuz kısaysa yarım yada tam balıkçı yakalı kazaklar onu iyice kısaltacaktır ama v yaka yada u yaka olduğundan uzun gösterir daha milyonlarca yararlı bilgi.Bu dopdolu kitabı seviyorum.Ben 19 liraya aldım ama internette daha uygun fiyatlara bulabilirsiniz.Sevgiler.

Resim Google görsellerden alınmıştır.

1 yorum:

  1. biraz geç oldu bu yorum ama ilgimi çekti kitap
    son zamanlarda ben de bu konulara sardım, yerel piyasadaki eserleri merak ediyordum tam da isabet olmuş

    YanıtlaSil


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.