GOLDEN ROSE CAT WALK MASKARA

GOLDEN ROSE CAT WALK MASKARA 

GOLDEN ROSE CAT WALK MASKARA maskarayı   duymuştum ve uzun süredir merak ediyordum. Alışverişe gittiğimde fiyatı da çok uygun olunca (5.90 lira) hemen aldım. Şu iki rimel üst üste kullanma alışkanlığımdan vazgeçemiyorum. Sonra bir arkadaşıma gittim ve hemen denedik hayretler içinde güzellik kazanında yazılanların doğru olduğunu gördüm fiyatına göre çok iyi bir performans tek tek ayırdı kirpiklerimi ve uzattı. Yalnız içindeki rimeli az yani çok uzun süre kullanılacağını düşünmüyorum ama gündelik kullanım için tek başına kullanılabilinir. Benim kirpklerim kısa ve kıvrık çok iyi durdu ama arkadaşımın kirpikleri uzun ve düz ondada hiç güzel olmadı. O bu markanın diğer rimellerini deneyecek 3 farklı fırçayla bir seri çıkarmış GOLDEN ROSE CAT WALK MASKARA  bana bu en uygunu geldi fiyatı çok uygun olduğu için diğer rimellerinide deneyip kendinize en uygunu bulabilirsiniz.

GOLDEN ROSE CAT WALK MASKARA Yorum

Hepside cıvıl cıvıl renkli belki bunların hepsinide denerim. Aslında yıllarca Maybelline Volume Express mascara  rimelini kullandım vazgeçmek çok zor oldu.

Kirpikleri dolgun gösterir uzatır tek kusuru tek tek ayırmaz biraz yapıtıştırır. Bu yüzden yeni bir rimel arayışındayım. Ama  alta Maybelline üste Golden rose sürünce başarılı bir çalışma oluyor.Tabii diğer rimel kurumadan hemen sürmek gerekiyor yoksa kirpikler yapış yapış oluyor. Rimel arayışım bir süre daha sürecek siz hangi rimelleri kullanıyorsunuz yazarsanız sevinirim. Maybelline rimel makalemizi de okuyun.


Resimler Google görsellerden alınmıştır.

6 Yorumlar

  1. iki rimel sürme alışkanlığı bende de vardı. önce düzgünce ayırandan sonra uzatandan sürerdim, artık üşeniyorum. golden rose'u uyduruk bulurdum ben vay be deneyelim bakalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama içindeki sıvı rimeli az çabuk bitiyor daha yoğun olsaydı bayılırdım canım

      Sil
  2. Maybelline ben de çok kullandım ama temizlerken kirpikleri döküyor. Golden rose da güzel görünüyor 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Golden Rose rimeller hem uygun fiyatlı hem kaliteli.

      Sil
  3. Golden rose pembe olanı kullanmıştım güzeldi

    YanıtlaSil