-->

adsense

5 Aralık 2012 Çarşamba

Doğal Güzellik



    Bal ve aspirin maskesini yeni kullanmaya başladım. Haftada birden fazla yapmak iyi değil. Bilindiği gibi aspirinin içinde salisilik asit var. Haftada 2 kere yapıldığında cilt buna alışıyor ve etki etmiyor.Ama denemenizde fayda var cildiniz pürüzsüz ve mükemmel olacak. Nasıl yapıldığına gelince 3-4 asprini bir kaba koyun ve çok az suyla macun kıvamına getirin sonra üstüne 1 kaşık bal dökün, karıştırın cildinize masajla yedirirseniz peeling etkiside yapmış olursunuz.20 dakika sonra ılık suyla yıkayın bence pişman olmayacaksınız.

6 yorum:

  1. bu görüşünüze sonuna kadar katılıyorum...

    YanıtlaSil
  2. vAY supEr bır bılgıymış canım buya sımdı cıldın nasıl onceden nasıldı bılgılendrırmısın bırAz ??

    YanıtlaSil

  3. Aslında cildim güzeldir çok bir problem yoktur ama bu maskeyi uyguladığımda yumuşacık oluyor parlıyor ben seviyorum yani.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. baldan kaynaklı sanırım oDa parlatır cunku tek basına yapardım bazn ama bende alerjı yabıyor bal hassas cıldım cunku kaşınıyor hemen ıkı kere yabdım bırakdım sonra :/ ama aspırını duymamısdım ..

      Sil
  4. kelebek etkisi merhaba,

    maskeler ve bakımlar fena fena ilgi alanımda..e tabii yaş yolun yarısını geçince böle oluyor:)

    aspirin ve bal karışımı ilk kez duyuyorum ,uygulıycam bakalım etkisi nasıl olucak..seni izlemeye aldım destek olmak için sen de beniizlemeye alırsan çok sevinirim..sevgiyle
    banuylarengarenk.blogspot.com

    YanıtlaSil


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.