-->

adsense

12 Aralık 2012 Çarşamba

BİTKİ MUCİZESİYLE PRATİK BİLGİLER

Selam evde kullandığım bir kaç pratik bilgiyi sizlerle paylaşmak istiyorum.
-Bulaşık makinenizi düzenli olarak sirkeyle boş halde çalıştırın.Kullanılmış limonlarınızı makinenize koyarsanız bir kaç yıkama boyunca makinenize hoş bir koku verir.Kullanmadığınızda makinenizin kapağı hafifçe aralık olsun.
-Lavaboları temizlmek için yarım çay bardğı kabartma tozunu yada sirkeyi döküp bekletin sonra üstüne kaynar su dökün.
-Benimkisi gibi çöp kovanız koku yapıyorsa çaresi basit ya altına suyu emmesi için gazete koyun yada çöp kovası ve torbasının içine kabartma tozu dökünki kokuyu engellesin.
-Buzdolaplarını sirkeli suyla silin.
-Evde balık yaptıysanız bir tencerede su ve sirkeyi kaynatın bütün kokular gidecektir.
-Artık portakal, limon kabuklarını fırında ısıtın mutfağınız güzel kokar.
-Radyatörleri nasıl temizliyorsunuz?Ben elime eski bir yün eldiven giyiyorum ve üstüne temizleyici bir deterjan sıkıyorum.Parmaklarımla bütün radyatörleri siliyorum.
-Aliminyum tencerelerimin içine elma kabuğu koyup kaynatıyorum.Elmada oksalik asit var kir ve pası anında çözüyor.
-Greyfurt kabuğunda limonen adlı bir madde var fayans ve aspiratörlerdeki yağı yok ediyor.Hemde kokusu güzel.
-Banyo musluklarını limon ile siliyorum çünkü içeriğindeki asitlerle kireci bağlayıp suda çözünen bir madde haline dönüştürüyormuş.
-Lavantada lavandin adlı bir madde var bakterilere karşı çok etkili.Lavanta limon tuzuyla birlikte idrar lekelerinin yaptığı sararmaları yok ediyor.


Resimler Google görsellerden alınmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.