-->

adsense

19 Aralık 2012 Çarşamba

AVON ALIŞVERİŞİM

Avon yılbaı katoloğu cıvıl cıvıl bende bir kaç şey ısmarladım.Yeni yılda yapılan indirmleri seviyorum.İşte topluca aldılarım.Avon un kremlerini seviyorum benim cildime gayet iyi geliyorlar.Yanında gelen hediyeleri bazen çok kalitesiz buluyorum ama bu sefer sevdim.


Bu kızıma aldığım barbie dudak parlatıcı seti 10.20 lira renkler harika kızım bayıldı.




Buda Avon solutions complete balance night jel nemlendirici daha öncede kullanmıştım jel kremlei seviyorum cilde ferahlık veriyor.Nemlendiriyor,dengeliyor ve aynı zamanda cildi mat gösteriyor karma bir cilde sahipseniz kullanabilirsiniz.Fiyatı 16.80 lira ve buda hediyesi


Ismarlarken aman kötü bir şey gelir dedim ama gayet hoş bir makyaj çantası orta boy ve sağlam içine bayağı bir şey sığar aldıktan sonra pişman oldum keşke bir krem daha ısmarlasaydım da 2 çanta alsaydım diye



Buda kuaförümden aldığım argan yağlı saç serumum avon değil üzerinde herhagi bir marka yazmıyor 15liraya aldım bir kaç şişe kullandım memnunum saçımı hiç kremlemiyorum bir damlası yetiyor kolayca taranması için.Görüşmek üzere sevgiler.

4 yorum:

  1. Avon'un da neredeyse aynı görünüme sahip bir saç serumu var ve muhteşem bir şey. Açıkçası kullanan herkes memnun ve performansı beklenenin üstü :) Bitince yine alıcam ben zaten bitmesine az kaldı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o saç serumunu çok duydum ve ısmarladım daha gelmedi senden güzel olduğunu duyunca daha bir sevindim ısmarladığıma sağol

      Sil
  2. merhaba kızıma o ruj paletinden almak ıstıyorum nasıl alabılırım

    YanıtlaSil


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.